Praca: Sekretarka
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Wymagania inne:
Wykształcenie min. średnie, mile widziane: doświadczenie w kancelarii notarialnej, biegła obsługa programów komputerowych: Word, Rejent, mile widziana operatywność w obsługi kancelarii (drukarka, skaner). Praca w godz. 7.30-15.30. Zatrudnienie w ramach umowy o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy (FP)
Dąbrowa Tarnowska
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Sącz
- Opublikowano: wczoraj
- Zakładanie akt głównych i podręcznych spraw karnych,- Przygotowywanie okładek akt podręcznych,- Sporządzanie przeglądów akt spraw karnych,- Komletowanie akt do wokand sądowych,- Obsługa urządzeń biurowychOferta...
- Miejsce pracy: małopolskie / Miechów
- Opublikowano: 2025-08-20
Prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:
- Miejsce pracy: małopolskie / Świniarsko
- Opublikowano: 2025-08-18
Obsługa uczniów oraz pracowników szkołyPrzyjmowanie i wysyłanie korespondencjiObsługa telefonu, faksuOdbiór poczty elektronicznejObsługa kserokopiarkiWyrabianie legitymacji szkolnychProwadzenie dokumentacji...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-08-07
Zakres obowiązków na stanowisku Sekretarz Szkoły: Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej szkoły zgodnie z obowiązującymi przepisami. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym elektronicznej (poczta...