skip to Main Content

Praca: Sekretarka


Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem
Sekretarka
Miejsce pracy: Zakopane
Numer: StPr/25/0353
OBOWIĄZKI:
prowadzenie sekretariatu, czynności biurowe, pomoc przy organizacji imprez
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Zakopane


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
  • Miejsce pracy: małopolskie / Gorlice
  • Opublikowano: 2025-09-12

  • nadzór nad dokumentacją w sekretariacie; organizowanie oraz obsługa spotkań z klientami; odbieranie telefonów, maili, przyjmowanie i wysyłka korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich; rejestracja korespondencji;...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
  • Miejsce pracy: małopolskie / Olkusz
  • Opublikowano: 2025-09-04

  • Obsługa sekretariatu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Mile widziane doświadczenie zawodowe.

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
  • Miejsce pracy: małopolskie / Bukowno
  • Opublikowano: 2025-09-02

  • Nadzór nad harmonogramem pracy pracowników CWDNiR w Bukownie. Prowadzenie sekretariatu poradni, obsługa klientów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: Wymagane wykształcenie średnie, 3...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
  • Miejsce pracy: małopolskie / Zakopane
  • Opublikowano: 2025-08-28

  • obsługa sekretariatu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący Wymagania inne: