skip to Main Content

Praca: Specjalista Back Office ze znajomością języka rumuńskiego


Homeglobal.com to serwis, który pomaga rozwinąć karierę w branży sprzedaży bezpośredniej. Dzięki globalnemu zasięgowi i współpracy z polskimi oraz zagranicznymi firmami, homeglobal.com daje szansę na imponujące zarobki.

W chwili obecnej poszukujemy osób na stanowisko: 

Specjalista Back Office ze znajomością języka rumuńskiego

Lokalizacja: Warszawa/współpraca zdalna

Twoim zadaniem będzie:

  • Mailowe (80%) oraz telefoniczne (20%) wsparcie klienta w zakresie obsługi posprzedażowej;
  • Zapewnianie klientom pomocy w trakcie procesów składania zamówień, zwrotów lub wymian;
  • Dostarczanie informacji o usługach oraz rozwiązywanie pojawiających się problemów;
  • Dbanie o satysfakcję klientów oraz identyfikowanie ich potrzeb.

W wykonaniu tych zadań pomoże Ci:

  • Biegła znajomość języka rumuńskiego oraz komunikatywna znajomość języka polskiego lub angielskiego;
  • Otwartość na kontakt z klientem zarówno w formie mailowej jak i telefonicznej;
  • Wysoka kultura osobista oraz gotowość do przyswajania nowej wiedzy;
  • Inicjatywa i konsekwencja w realizacji zadań;
  • Dostępność w wymiarze 6-8 godzin dziennie;
  • Doświadczenie w telefonicznej lub mailowej obsłudze klienta będzie Twoim dodatkowym atutem.

W ramach współpracy otrzymasz:

  • Elastyczny czas współpracy – dostosowany do Twoich preferencji;
  • Stabilne wynagrodzenie godzinowe i premie za zrealizowane zadania;
  • Pakiety niezbędnych szkoleń oraz możliwość rozwoju w strukturach firmy;
  • Dofinansowanie do opieki medycznej i pakietów sportowych;
  • Sprzęt niezbędnych do realizacji codziennych zadań;
  • Świetny dojazd do biura lub możliwość współpracy zdalnej – nasze biuro znajduje się w samym Centrum Warszawy z widokiem na Pałac Kultury;
  • Współpracę w przyjaznej atmosferze wśród specjalistów wsparcia posprzedażowego.

Proces rekrutacyjny składa się z 3 etapów:

  • I etap - krótka rozmowa telefoniczna w trakcie której poznamy Twoją motywację jak i oczekiwania,
  • II etap - telefoniczna weryfikacja znajomości języka,
  • III etap - spotkanie rekrutacyjne prowadzone przez naszego Rekrutera i TL zespołu,

 

Spotkania rekrutacyjne prowadzimy online za pomocą aplikacji Skype, jeśli jednak chciałbyś Nas odwiedzić - chętnie spotkamy się osobiście w biurze. Nie ma żadnych obaw! Zachowujemy rekomendowane podczas pandemii zasady bezpieczeństwa.

 

Szkolenie wstępne jak i wdrożenie prowadzimy online - otrzymasz od nas niezbędne narzędzia do wykonywania zadań. Będziesz mógł realizować zdania zarówno z biura jak i z każdego miejsca na świecie!


Nie czekaj i daj nam szansę Cię poznać – aplikuj!

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: HomeGlobal
  • Miejsce pracy: małopolskie /
  • Opublikowano: dzisiaj

  • Location: work from the office located at the center of Warsaw or working remotely DESCRIPTION contacting individual clients by phone and actively selling them companys products; developing sales strategies and creating a model...

Firma: mBank S.A.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, Nowy Sącz, Tarnów
  • Opublikowano: dzisiaj

  • Mamy dla Ciebie świetną propozycję. Co powiesz na pracę, taką na serio. Poważną. Taką, w której wiele się nauczysz, a dodatkowo czeka na Ciebie wiele wyzwań. Taką, w której: głównie kontaktujesz się...

Firma: Hymon Fotowoltaika Sp z o.o.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Tarnów
  • Opublikowano: dzisiaj

  • Jeżeli: Szukasz nowych możliwości i nie boisz się wyzwań Jesteś osobą otwartą, pogodną i energiczną, która z łatwością nawiązuje relacje z innymi Samodzielnie identyfikujesz problem i szukasz rozwiązań...

Firma: Genpact PL
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: dzisiaj

  • Responsibilities Answering customers questions and queries via email and phone Dividing tasks within the teams Manage system stop and provide approval as per company guidelines Taking care of the correctness of the documentatio...