skip to Main Content

Praca: Specjalista do spraw reklamy


Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Specjalista do spraw reklamy
Miejsce pracy: Gorlice
Numer: StPr/25/0733
OBOWIĄZKI:
Przygotowywanie materiałów tekstowych; Promocja wydarzeń odbywających się w GCK; Zamieszczenia informacji materiałów promocyjnych na stronie internetowej GCK oraz portalach społecznościowych; Ustalanie sposobu prezentacji treści reklamowych (formy tekstu); Obsługa komputera, programów MS Office oraz social media; Podstawowa obsługa programów graficznych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Wykształcenie min. średnie; podstawowa obsługa komputera; znajomość pakietu Office; umiejętność organizacji czasu pracy; kreatywność.

Miejsce pracy:

Gorlice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
  • Miejsce pracy: małopolskie / Chełmiec
  • Opublikowano: 2025-09-07

  • Planowanie, organizacja i koordynacja wydarzeń kultularnych, edukacuyjnych i promocyjnych, współtworzenie harmonogramów wydarzeń oraz nadzór nad ich przygotowaniem i realizacją, opracowywanie i realizacja działań...

Firma: Słowianka Sp. z o.o.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-09-02

  • Zakres obowiązków: Samodzielne planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych w systemach Meta, Google, TikTok i innych. Optymalizacja kampanii w czasie rzeczywistym, kontrola budżetów i analiza skuteczności działań....

Firma: Słowianka Sp. z o.o.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-09-02

  • Opis stanowiska Tworzenie i optymalizacja kampanii w systemach Meta Ads, Google Ads, TikTok Ads, Analiza wyników, testowanie różnych formatów oraz optymalizacja lejków sprzedażowych, Monitorowanie wskaźników i kontrola...

Firma: Słowianka Sp. z o.o.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-08-29

  • Kogo szukamy? Doświadczonego specjalisty (minimum 2 lata) od reklam płatnych – najlepiej z agencji lub firm o szerokim portfolio. Kogoś, kto zna Meta Ads (Facebook, Instagram), Google Ads, TikToka, a dodatkowo mile...