skip to Main Content

Praca: Specjalista ds. administracji / Asystent Obszaru


Ogłoszenie numer: 10155161, z dnia 2025-08-21

Jesteśmy firmą, która godnie i skutecznie rozwija, i promuje polską myśl inżynieryjną, również poza granicami Polski. Zapewniamy szeroki zakres usług w zakresie doradztwa, projektowania, konsultacji, zarządzania inwestycjami, geoinformacji i rozwiązań geoprzestrzennych.  
Z powodzeniem realizuje je we wszystkich kluczowych sektorach gospodarki, tj.: infrastruktura i transport, budownictwo, energetyka, ochrona środowiska, hydrologia, rolnictwo. Nasze realizacje kształtują życiową przestrzeń człowieka i ułatwiają codzienne funkcjonowanie milionom ludzi. Zrealizowaliśmy inwestycje w zakresie budowy i modernizacji sieci drogowych i kolejowych, niejednokrotnie o kluczowym znaczeniu dla rozwoju polskiej gospodarki. Naszą misją jest budowanie zrównoważonego świata przyszłości – z innowacyjną inżynierią służącą ludziom i przyrodzie. 

Specjalista ds. administracji / Asystent Obszaru

Miejsce pracy: Kraków

 

Opis stanowiska

  • prowadzenie sekretariatu, w tym: obsługa korespondencji (tradycyjnej i elektronicznej), kontakt z klientami, skanowanie i przesyłanie dokumentów, obsługa połączeń telefonicznych,
  • zarządzanie biurem: dbanie o zaopatrzenie oraz utrzymywanie porządku w przestrzeni biurowej,
  • obsługa wyjazdów służbowych,
  • realizacja bieżących zadań zlecanych przez przełożonych.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych (drukarka, skaner itp.) ,
  • dobra organizacja pracy biurowej, obiegu korespondencji, archiwizacji dokumentacji,
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista (kontakt z klientami),
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i wielozadaniowość,
  • skrupulatność i dokładność w wykonywaniu zadań,
  • dyskrecja i odpowiedzialność w pracy z dokumentami,
  • minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • prawo jazdy kat. B 

Oferujemy

  • pracę w ambitnym zespole i przyjaznej atmosferze,
  • możliwość ciągłego rozwoju i uczestnictwa w ciekawych projektach,
  • umowę o pracę /umowa zlecenie,
  • otwartą drogę rozwoju  w strukturach firmy oraz wzmocnienie kluczowych kompetencji,
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • wyjazdy integracyjne i spotkania firmowe ,
  • możliwość nauki języka angielskiego/niemieckiego/hiszpańskiego,
  • dofinansowanie do opieki medycznej LUX MED ,
  • dostęp do usług sportowych  w ramach karty Fit Profit,
  • pracownicze plany kapitałowe,
  • ubezpieczenie grupowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Miechowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Miechów
  • Opublikowano: 2025-08-21

  • Prace biurowe. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: podstawowe umiejetności z zakresu obsługi komputera i urządzeń biurowych;

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
  • Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Targ
  • Opublikowano: 2025-08-18

  • zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
  • Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Targ
  • Opublikowano: 2025-08-18

  • zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
  • Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Targ
  • Opublikowano: 2025-08-16

  • - planowanie i realizacja kontroli zewnętrznych,- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na usługi szkoleniowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne Wymagania inne:...