Praca: Specjalista ds. administracji
Ogłoszenie numer: 10404951, z dnia 2025-11-07

Jesteśmy firmą, która godnie i skutecznie rozwija, i promuje polską myśl inżynieryjną, również poza granicami Polski. Zapewniamy szeroki zakres usług w zakresie doradztwa, projektowania, konsultacji, zarządzania inwestycjami, geoinformacji i rozwiązań geoprzestrzennych.
Z powodzeniem realizuje je we wszystkich kluczowych sektorach gospodarki, tj.: infrastruktura i transport, budownictwo, energetyka, ochrona środowiska, hydrologia, rolnictwo. Nasze realizacje kształtują życiową przestrzeń człowieka i ułatwiają codzienne funkcjonowanie milionom ludzi. Zrealizowaliśmy inwestycje w zakresie budowy i modernizacji sieci drogowych
i kolejowych, niejednokrotnie o kluczowym znaczeniu dla rozwoju polskiej gospodarki. Naszą misją jest budowanie zrównoważonego świata przyszłości – z innowacyjną inżynierią służącą ludziom i przyrodzie.
Specjalista ds. administracji
Miejsce pracy: Tarnów
Opis stanowiska
- bieżąca obsługa sekretariatu,
- współpraca z biurem Zarządu i wsparcie codziennych działań Zarządu,
- sporządzanie pism oraz dokumentów,
- zapewnianie sprawnego obiegu dokumentów/informacji,
- odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura,
- wsparcie działań handlowych i marketingowych (w tym tłumaczenie tekstów),
- dbałość o wizerunek firmy,
- obsługa spotkań w biurze.
Wymagania
- wykształcenie wyższe,
- zaangażowanie i wysoka dbałość o szczegóły,
- umiejętność samodzielnego podejmowania działań i inicjatywy,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- prawo jazdy kat. B,
- wysoka kultura osobista, otwartość i pozytywne nastawienie do pracy.
Oferujemy
- pracę w ambitnym zespole i przyjaznej atmosferze,
- możliwość ciągłego rozwoju i uczestnictwa w ciekawych projektach,
- umowę o pracę,
- otwartą drogę rozwoju w strukturach firmy oraz wzmocnienie kluczowych kompetencji,
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
- wyjazdy integracyjne i spotkania firmowe,
- możliwość nauki języka angielskiego/niemieckiego/hiszpańskiego ,
- dofinansowanie do opieki medycznej Luxmed,
- dostęp do usług sportowych w ramach karty FitProfit,
- pracownicze plany kapitałowe,
- ubezpieczenie grupowe.
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-11-05
Obowiązki: Wsparcie operacyjne biura Prace porządkowe w dokumentacji Proste zadania administracyjne Wprowadzenie w działalność instytucji Profil kandydata: Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności (min. do 04.2026)...
- Miejsce pracy: małopolskie / Skawina
- Opublikowano: 2025-10-31
Kierowanie zespołem projektowym ds. realizacji inwestycji – w przypadku stanowiska Głównego specjalisty.2. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem...
- Miejsce pracy: małopolskie / Tarnów
- Opublikowano: 2025-10-30
Zakres obowiązków: prowadzenie bieżących spraw administracyjno-biurowych, prowadzenie terminarza i organizacja spotkań, narad oraz podróży służbowych Dyrektora Produkcji, przygotowywanie pism, notatek, raportów,...
- Miejsce pracy: małopolskie / Wadowice
- Opublikowano: 2025-10-28
Wykonywanie zadań należących do biura:1) realizacja działań związanych z wykonywaniem przez powiat wadowicki funkcji podmiotu tworzącego dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach,2) przygotowywanie...
