skip to Main Content

Praca: Specjalista ds. administracji


Ogłoszenie numer: 10404951, z dnia 2025-11-07

Jesteśmy firmą, która godnie i skutecznie rozwija, i promuje polską myśl inżynieryjną, również poza granicami Polski. Zapewniamy szeroki zakres usług w zakresie doradztwa, projektowania, konsultacji, zarządzania inwestycjami, geoinformacji i rozwiązań geoprzestrzennych. 
Z powodzeniem realizuje je we wszystkich kluczowych sektorach gospodarki, tj.: infrastruktura i transport, budownictwo, energetyka, ochrona środowiska, hydrologia, rolnictwo. Nasze realizacje kształtują życiową przestrzeń człowieka i ułatwiają codzienne funkcjonowanie milionom ludzi. Zrealizowaliśmy inwestycje w zakresie budowy i modernizacji sieci drogowych 
i kolejowych, niejednokrotnie o kluczowym znaczeniu dla rozwoju polskiej gospodarki. Naszą misją jest budowanie zrównoważonego świata przyszłości – z innowacyjną inżynierią służącą ludziom i przyrodzie.

Specjalista ds. administracji

Miejsce pracy: Tarnów

 

Opis stanowiska

  • bieżąca obsługa sekretariatu,
  • współpraca z biurem Zarządu i wsparcie codziennych działań Zarządu,
  • sporządzanie pism oraz dokumentów,
  • zapewnianie sprawnego obiegu dokumentów/informacji,
  • odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura,
  • wsparcie działań handlowych i marketingowych (w tym tłumaczenie tekstów),
  • dbałość o wizerunek firmy,
  • obsługa spotkań w biurze.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe,
  • zaangażowanie i wysoka dbałość o szczegóły,
  • umiejętność samodzielnego podejmowania działań i inicjatywy,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • prawo jazdy kat. B,
  • wysoka kultura osobista, otwartość i pozytywne nastawienie do pracy.

Oferujemy

  • pracę w ambitnym zespole i przyjaznej atmosferze,
  • możliwość ciągłego rozwoju i uczestnictwa w ciekawych projektach,
  • umowę o pracę,
  • otwartą drogę rozwoju w strukturach firmy oraz wzmocnienie kluczowych kompetencji,
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • wyjazdy integracyjne i spotkania firmowe,
  • możliwość nauki języka angielskiego/niemieckiego/hiszpańskiego ,
  • dofinansowanie do opieki medycznej Luxmed,
  • dostęp do usług sportowych w ramach karty FitProfit,
  • pracownicze plany kapitałowe,
  • ubezpieczenie grupowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Fundacja Sustinae
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-11-05

  • Obowiązki: Wsparcie operacyjne biura Prace porządkowe w dokumentacji Proste zadania administracyjne Wprowadzenie w działalność instytucji Profil kandydata: Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności (min. do 04.2026)...

Firma: URZĄD MIASTA I GMINY W SKAWINIE
  • Miejsce pracy: małopolskie / Skawina
  • Opublikowano: 2025-10-31

  • Kierowanie zespołem projektowym ds. realizacji inwestycji – w przypadku stanowiska Głównego specjalisty.2. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem...

Firma: Zakłady Mechaniczne Tarnów S.A.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Tarnów
  • Opublikowano: 2025-10-30

  • Zakres obowiązków: prowadzenie bieżących spraw administracyjno-biurowych, prowadzenie terminarza i organizacja spotkań, narad oraz podróży służbowych Dyrektora Produkcji, przygotowywanie pism, notatek, raportów,...

Firma: Starostwo Powiatowe w Wadowicach
  • Miejsce pracy: małopolskie / Wadowice
  • Opublikowano: 2025-10-28

  • Wykonywanie zadań należących do biura:1) realizacja działań związanych z wykonywaniem przez powiat wadowicki funkcji podmiotu tworzącego dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach,2) przygotowywanie...