skip to Main Content

Praca: Specjalista ds. HR i Administracji


Ogłoszenie numer: 3746388, z dnia 2020-10-09

Sustainalytics jest wiodącym niezależnym dostawcą badań środowiskowych, społecznych i zarządzania (ESG) od 25 lat. Nasze spostrzeżenia są wykorzystywane przez klientów do podejmowania bardziej świadomych decyzji inwestycyjnych, współpracy z firmami w odniesieniu do ich działalności biznesowej i wprowadzania zmian.
Sustainalytics to rozwijająca się organizacja zatrudniająca ponad 700 pracowników w 17 lokalizacjach na całym świecie. Posiadamy elastyczną i wspierającą kulturę pracy. Umożliwiamy naszym pracownikom szybki rozwój w międzynarodowym środowisku pracy.

W okolicznościach COVID-19 wszyscy pracownicy Sustainalytics pracują teraz z domu. Bardziej niż kiedykolwiek czynniki ESG mają kluczowe znaczenie dla budowania bardziej etycznej i zrównoważonej gospodarki światowej. Nasze zespoły potrzebują pełnych pasji współpracowników, którzy dołączą do nas w dostarczaniu wysokiej jakości produktów badawczych naszym klientom na całym świecie.
Nasz proces rekrutacji i selekcji jest kontynuowany poprzez spotkania telefoniczne lub wideo. Nowi członkowie zespołu są wdrażani rozpoczynają pierwszy dzień w firmie z bezpiecznego domu.
Opieramy się na wirtualnych spotkaniach zespołów i praktykach zarządzania, aby wspierać płynną integrację w naszych wirtualnych biurach.


Więcej o nas na:  www.sustainalytics.com

Specjalista ds. HR i Administracji

Miejsce pracy: małopolskie

Nr Ref.: 1/09/2020

 

Opis stanowiska

Miejsce pracy: Zielona Góra


Poszukujemy specjalisty ds. HR i administracji, który dołączy do naszego globalnego zespołu HR i będzie monitorować wszystkie administracyjne funkcje kadrowe.
Do obowiązków Specjalisty HR należy przygotowywanie potrzebnej dokumentacji, odpowiadanie na zgłoszenia pracowników oraz utrzymywanie aktualnej dokumentacji pracowniczej. Aby odnieść sukces w tej roli, trzeba dobrze znać przepisy prawa pracy.
Ostatecznie będziesz wspierać zdrowe miejsce pracy, dbając o to, aby nasze procedury HR przebiegały sprawnie przez cały czas.
Specjalista ds. HR i Administracji podlega bezpośrednio HR Managerowi w Polsce.

 

Na stanowisku Specjalisty ds. HR i Administracji będziesz:

  • Wspierać procesy administracji kadrowej - utrzymywać i aktualizować akta osobowe, wewnętrzne systemy HR, nadzorować obieg dokumentów dla wewnętrznych procesów i polityk kadrowo-finansowych.
  • Wspierać  wdrażanie i administrowanie świadczeniami pracowniczymi, w tym  proces comiesięcznego zwrotu kosztów.
  • Koordynować kalendarz rozmów rekrutacyjnych (online oraz bezpośrednich).
  • Dbać o wewnętrzne procedury z zakresu BHP.
  • Współpracować z partnerami zewnętrznymi w zakresie administracyjnym: płace, BHP, usługi medyczne, usługi ubezpieczenia grupowego i inne.
  • Skutecznie i aktywnie współpracować z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi, aby zapewnić i przyczynić się do bezpiecznego, pozytywnego, zrównoważonego i przyjemnego środowiska biurowego.
  • Organizować sesje zaangażowania pracowników i aktywnie dbać dobrą współpracę między zespołami.
  • Działać jako łącznik z globalnymi biurami HR i operacyjnymi, partnerować w globalnych projektach i inicjatywach.
  • Odbierać połączenia (przychodzące) oraz pocztę (przychodzącą i wychodzącą).
  • Dbać o prawidłowe funkcjonowanie biura, monitorować i uzupełniać niezbędne zasoby, odpowiadać na zapytania i potrzeby pracowników w kwestiach administracyjnych i operacyjnych.
  • Koordynować kalendarz lokalnych wydarzeń firmowych.

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny.
  • Doświadczenie w obszarze administracji personalnej – minimum 2 lata.
  • Znajomość zagadnień z obszaru BHP.
  • Wysoki poziom etyki pracy, dyskrecja, umiejętność pracy z informacjami poufnymi.
  • Skrupulatność.
  • Zgodność z misją, wizją i wartościami Sustainalytics.
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
  • Zaradność i elastyczność; otwartość na zmiany.
  • Praktyczna znajomość obsługi programów: Microsoft Word, Outlook, PowerPoint i Excel.

Oferujemy

  • Konkurencyjne wynagrodzenie;
  • Dofinansowanie do wyposażenia domowego stanowiska pracy;
  • Indywidualny budżet szkoleniowy do wykorzystania w celu rozwoju zawodowego (certyfikaty, konferencje, kursy);
  • Dostęp do platform edukacyjnych: Udemy, LinkedIn Learning,
  • Pakiet opieki medycznej finansowany w całości przez pracodawcę;
  • Uubezpieczenie na życie finansowane w całości przez pracodawcę;
  • Dofinansowanie do karty FitSport lub alternatywnie – wybranej aktywności sportowej;
  • Dofinansowanie kosztów transportu miejskiego;
  • Bonus roczny, uzależniony od osiągniętych wyników;
  • Dodatek urlopowy "grusza";
  • Wsparcie w relokacji - jeżeli będzie potrzebne;
  • Atrakcyjne dofinansowanie do okularów lub szkieł kontaktowych;
  • 2,5 dodatkowych dni urlopu w roku na działalność wolontariacką;
  • 2 dodatkowe dni urlopu w roku na naukę;
  • Ciekawe opcje rozwoju kariery na  innowacyjnym rynku,
  • Dynamiczne, profesjonalne, elastyczne i przyjazne środowisko pracy przy ścisłej współpracy z międzynarodowymi zespołami;
  • Pyszna kawa i herbata w naszym klimatycznym biurze w centrum Zielonej Góry - obszar Starego Rynku;
  • Imprezy sezonowe i wiele wewnętrznych inicjatyw.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: INTERSPORT Polska S.A.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Cholerzyn
  • Opublikowano: 2020-10-25

  •  Twoje zadania:Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji pracowniczej, rozliczanie i ewidencja czasu pracy z uwzględnieniem różnych systemów i rozkładów czasu pracy. rozliczanie umów cywilno – prawnych, prowadzenie...

Firma: ALLIANCE CONSULTING PL
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2020-10-23

  • Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa (tj. naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, urlopów oraz prowadzenie dokumentacji kadrowej  zgodnie z obowiązującymi przepisami)Przygotowanie i rozliczenie list płac dla pracowników...

Firma: Jacobs
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2020-10-21

  •  This role is part of HR GBS Solution Center Team, reports directly to Benefits Supervisor.As the US Benefits Specialist your responsibilities will include:Support administration of US Benefits such as annual enrolment...

Firma: GFT Poland Sp. z o. o.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2020-10-20

  • As a Staffing Consultant you will help us find the right IT project for the right person. You will be professional support for Staffing Manager, updating data in internal systems, preparing reports, coordinating project...

Back To Top