skip to Main Content

Praca: Specjalista d/s marketingu


Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Specjalista d/s marketingu
Miejsce pracy: Brzesko
Numer: StPr/25/0209
OBOWIĄZKI:
Koordynacja aktualizacji materiałów marketingowych, kontakt z dostawcami zewnętrznymi i zbieranie wycen, nadzór nad stanami magazynowymi materiałów marketingowych i sporządzanie raportów, koordynacja aktualizacji etykiet produktowych, wprowadzanie treści na stronie internetowej, aktualizacja bazy produktów na stronie www, obsługa poczty elektronicznej, komunikatorów oraz zapytań klientów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Znajomość języka angielskiego - poziom B2

Miejsce pracy:

Brzesko


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Trzebinia
  • Opublikowano: 2025-04-28

  • 1. Obsługa portali sprzedażowych: olx, allegro2. Pomoc w obsłudze klienta3. Pomoc w dokumentacji związanej z wystawianiem faktur, zwrotów, reklamacji4. Przegląd konkurencyjnych cen w celu wybrania ceny sprzedaży...

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-04-23

  • Tworzenie i realizacja strategii marketingowej. Planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii reklamowych. Analiza efektywności działań marketingowych. Tworzenie treści promocyjnych (teksty, grafiki, wideo) Organizacja i...

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Skawina
  • Opublikowano: 2025-04-18

  • 1. Przygotowywanie ofert handlowych;2. Pozyskiwanie klientów;3. Prowadzenie sklepu internetowego;4. Reklama i promocja;5. Znajomość rynku podzespołów elektronicznych. Wymagania konieczne: Zawód: Specjalista do spraw...

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Skawina
  • Opublikowano: 2025-04-18

  • Opracowanie strategii marketingowej firmy, wdrażanie i nadzorowanie realizacji planów marketingowych, opracowanie materiałów promocyjnych, analiza wyników sprzedaży, ścisła współpraca z działem sprzedaży. Wymagania...