Praca: Specjalista ds. obsługi Allegro
iSprzet.pl sp. z o. o. jest częścią Grupy Krawczyk, której celem jest dostarczanie profesjonalnych rozwiązań na potrzeby przemysłu, budownictwa oraz gospodarstw domowych. Sklep internetowy iSprzet.pl pozwala zarówno przedsiębiorcom, jak i osobom indywidualnym, wyposażyć się w profesjonalny sprzęt budowlany oraz elektronarzędzia. Dzięki ścisłej współpracy z blisko setką światowych producentów, możemy wyznaczać nowe standardy jakościowe dla wielu gałęzi europejskiej gospodarki. Ponadto na przestrzeni ostatnich lat, wypracowaliśmy miano lidera na krajowym rynku wśród dostawców profesjonalnych rozwiązań przemysłowo-budowlanych.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy ambitnych, samodzielnych, kreatywnych i zaangażowanych kandydatów na stanowisko Specjalista ds. obsługi Allegro.
- administrowanie, nadzorowanie oraz kompleksowa obsługa sprzedaży poprzez serwis aukcyjny: Allegro,
- wprowadzanie nowych aukcji, moderowanie oraz aktualizowanie już istniejących,
- dbałość o pozytywny wizerunek firmy,
- proponowanie oraz wdrażanie strategii i rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży online.
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (min. 1 rok),
- znajomości narzędzia Baselinker,
- praktycznej wiedzy z zakresu funkcjonowania serwisów aukcyjnych,
- poszukiwanie nowych kanałów sprzedaży i nowych trendów na rynku,
- samodzielnego i efektywnego zarządzanie czasem pracy,
- umiejętności ustalania priorytetów i organizacji czasu pracy,
- bardzo dobrej znajomości sprzedaży e-commerce i komunikacji w Internecie,
- zorientowania na cel i wyniki.
- znajomości naszej branży,
- znajomość innych serwisów aukcyjnych.
- interesującą, pełną wyzwań pracę w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne warunki wynagradzania,
- liczne szkolenia i kursy,
- nowoczesne narzędzia pracy,
- pracę w młodym i dynamicznym zespole,
- dostęp do szerokiej gamy benefitów (ubezpieczenie grupowe, imprezy i wyjazdy integracyjne, obiady czwartkowe, itd.).
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Krakow
- Opublikowano: dzisiaj
Do you have a knack for technology? Are you at your best when supporting others? Are you someone who could multi-task in a rapid and fast moving environment? Were looking for someone like that to: Be a part of our IBIT EQ...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: wczoraj
Tasks: As an IT Helpdesk Analyst with HCL Technologies , you will perform a support role for the Romanian-speaking customers on helpdesk queries, equipment configuration, back up maintenance, software...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: wczoraj
Daily Activities: Manage user accounts across applications running on various platforms (e.g. Windows, Active Directory, Exchange) Create and administer LAN accounts, Global Groups, email accounts for new users Create and...
- Miejsce pracy: małopolskie /
- Opublikowano: 2021-04-06
Workplace: Gdańsk Our Company Nippon Seiki Group is one of the worlds leading suppliers for the Automotive Industry with an innovative product range in Driver Information Systems. Our passion and goal is deliver...