Praca: Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim
- Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych
- Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami
- Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta
- Kontrola poprawności zamówień
- Utrzymywanie pozytywnych relacji
- Współpraca z innymi działami w celu rozwiązania problemu klienta
- Monitorowanie poziomu satysfakcji klienta
- Płynna komunikacja w języku niemieckim (poziom min. B2)
- Dobre umiejętności komunikacyjne
- Umiejętność pracy w systemach komputerowych i telefonicznych
- Wykształcenie średnie lub wyższe
- Zainteresowanie nowymi technologiami, elektroniką, majsterkowaniem
- Stabilną pracę biurową
- Atrakcyjny system premiowy
- Kompleksowe wdrożenie przygotowujące do pracy na stanowisku
- Możliwość podnoszenia swoich kompetencji i wiedzy z zakresu obsługi klienta
- Zdrową atmosferę pracy
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Prywatna opieka medyczna
- Owoce
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Kawa / Herbata
- Dofinansowanie wypoczynku
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Targ
- Opublikowano: 2025-05-06
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-05-06
Jako kluczowy punkt kontaktowy dla klientów będziesz zarządzać procesem zamówienia od początku do końca, współpracować z zespołami i wspierać inicjatywy poprawy biznesu. Zakres obowiązków Obsługa klienta i...
- Miejsce pracy: małopolskie / Andrychów, Stefana Batorego 35
- Opublikowano: 2025-05-06
Twój zakres obowiązków Kwestionowanie status quo w relacjach biznesowych z Klientami w celu pozyskania większej liczby zapytań ofertowych, Aktywne zdobywanie nowych klientów poprzez nieszablonowe działania, Rozbudowa...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-05-05
Opis stanowiska: obsługa telefoniczna klientów fakturowanie sporządzanie raportów inne prace biurowe praca w systemie 2-zmianowym – w godzinach 5:30-16:00 Wymagania: wykształcenie min. średnie łatwość w nawiązywaniu...