Praca: Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim

Zakres obowiązków
Obsługa klienta i zarządzanie zamówieniami:
- Będziesz głównym punktem kontaktowym dla wszystkich klientów, zapewniając doskonałą obsługę
- Zarządzanie i koordynowanie całym procesem zamawiania we współpracy z zespołem ds. realizacji zamówień
- Przygotowywanie profesjonalnych wycen
- Rozwiązywanie skarg klientów i współpraca z działem księgowości w celu rozwiązania problemów z kredytem klienta i monitorowania przeterminowanych płatności
- Proaktywne zarządzanie potencjalnymi klientami generowanymi przez firmę klienta i opracowywanie solidnego lejka sprzedaży
- Monitorowanie ceny i rabatów zapewniając zgodność z celami sprzedaży
- Wspieranie kierownika handlowego w zadaniach raportowania i w razie potrzeby przejmowanie odpowiedzialność za cotygodniowe raportowanie
- Uczestniczenie w lokalnych inicjatywach marketingowych
- Sporządzanie i zarządzanie dwujęzycznymi umowami między klientem a dystrybutorami
- Ulepszanie procesów i zgodność
- Wspieranie codziennego zarządzania biurem
- Przestrzeganie polityki, zasad i wytycznych firmy
- Dyplom licencjacki z inżynierii mechanicznej, zarządzania, administracji biznesowej lub pokrewnej dziedziny (lub równoważne doświadczenie)
- Minimum 3 lata doświadczenia w sprzedaży, z dobrze rozwiniętymi umiejętnościami prezentacji i negocjacji
- Biegła znajomość języka angielskiego, język niderlandzki mile widziany
- Znajomość zagadnień technicznych i rynków przemysłowych lub dystrybucyjnych jest zaletą
- Silne umiejętności interpersonalne i komunikacji telefonicznej
- Proaktywność i zdolność do samodzielnej pracy przy minimalnym nadzorze
- Wyjątkowe umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem
- Znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) i doświadczenie w systemach CRM jest dodatkowym atutem
- Gotowość do okazjonalnych podróży
- Umowa o pracę na pełny etat
- Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do Twoich umiejętności
- Możliwość pracy w szybko rozwijającej się międzynarodowej firmie
- Hybrydowy układ pracy: 3 dni pracy w biurze i 2 dni w domu
Oferta dotyczy pracy stałej.
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: wczoraj
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-04-28
Opis stanowiska: obsługa telefoniczna klientów fakturowanie sporządzanie raportów inne prace biurowe praca w systemie 2-zmianowym – w godzinach 5:30-16:00 Wymagania: wykształcenie min. średnie łatwość w nawiązywaniu...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-04-26
1. Komunikacja z klientami - ofertowanie, obsługa marketingowa, 2. Rozwiązywanie problemów klientów 3. Zarządzaniezapytaniami klientów 4. Kierowanie klientów do odpowiednich działów 5. Obsługa systemu rosnącej...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-04-25
During a Typical Day, Youll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to...