Praca: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim
Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
- Obsługa klientów zagranicznych i krajowych w języku polskim i angielskim;
- Odpowiadanie na zapytania klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową, telefoniczną oraz za pośrednictwem platform internetowych;
- Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień klientów;
- Aktualizacja danych klientów oraz utrzymywanie wysokiego standardu obsługi;
- Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia efektywnego przepływu informacji i realizacji zadań;
- Przestrzeganie procedur firmy;
- Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie (min. poziom B2);
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem;
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
- Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office, w szczególności Excela.
- Umowę o pracę na pełny etat.
- Bogaty pakiet benefitów (opieka zdrowotna, karta multisport, ubezpieczenie grupowe, kursy językowe, itp.).
- Możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
- Pracę w nowoczesnym biurze z dostępem do najnowocześniejszych technologii.
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: dzisiaj
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3...
- Miejsce pracy: małopolskie /
- Opublikowano: dzisiaj
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides...
- Miejsce pracy: małopolskie /
- Opublikowano: dzisiaj
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed;...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, ul. W. Sławka
- Opublikowano: 2024-04-30
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw,...