skip to Main Content

Praca: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim


Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Kraków
Jesteś komunikatywną osobą i swobodnie posługujesz się językiem angielskim? Chcesz rozwijać swoje kompetencje w międzynarodowym środowisku? Mamy dla Ciebie idealną propozycję!

Zakres obowiązków:
  • Obsługa klientów zagranicznych i krajowych w języku polskim i angielskim;
  • Odpowiadanie na zapytania klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową, telefoniczną oraz za pośrednictwem platform internetowych;
  • Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień klientów;
  • Aktualizacja danych klientów oraz utrzymywanie wysokiego standardu obsługi;
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia efektywnego przepływu informacji i realizacji zadań;
  • Przestrzeganie procedur firmy;
  • Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Wymagania:
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie (min. poziom B2);
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem;
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
  • Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office, w szczególności Excela.
Pracodawca oferuje:
  • Umowę o pracę na pełny etat.
  • Bogaty pakiet benefitów (opieka zdrowotna, karta multisport, ubezpieczenie grupowe, kursy językowe, itp.).
  • Możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
  • Pracę w nowoczesnym biurze z dostępem do najnowocześniejszych technologii.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Aon
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: dzisiaj

  • What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3...

Firma: Foundever
  • Miejsce pracy: małopolskie /
  • Opublikowano: dzisiaj

  • The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides...

Firma: Foundever
  • Miejsce pracy: małopolskie /
  • Opublikowano: dzisiaj

  • The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed;...

Firma: Armatis Polska Sp. z o. o.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, ul. W. Sławka
  • Opublikowano: 2024-04-30

  • Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw,...