Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Conrad to jeden z największych dostawców dla przemysłu w zakresie elektroniki, techniki instalacyjnej oraz rozwiązań dla służb utrzymania ruchu. Nasz asortyment obejmuje ponad 1 000 000 produktów, w tym m.in. przyrządy pomiarowe, zasilacze, elementy techniki lutowniczej, podzespoły elektroniczne, komponenty aktywne i pasywne, elementy elektromechaniki, automatyki, pneumatyki, narzędzia, a także kable, materiały montażowe, urządzenia warsztatowe i wiele więcej. Jako profesjonalny partner biznesowy koncentrujemy się na połączeniu najlepszych produktów oraz kompleksowych usług w jednym miejscu.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Miejsce pracy: Kraków, Prądnik Czerwony
Zakres zadań:
- Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych)
- Rozwiązywanie problemów z zamówieniami
- Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe
- Weryfikacja zamówień
- Budowanie dobrych relacji z klientami
- Współpraca z innymi działami w celu usprawnienia obsługi klienta
- Monitoring zadowolenia klientów
Wymagamy:
- Biegła znajomość niemieckiego (min. poziom B2)
- Umiejętności komunikacyjne
- Sprawność w obsłudze komputerów i programów biurowych
- Wykształcenie min. średnie
Dodatkowe atuty:
- Zainteresowanie nowymi technologiami i DIY (do it yourself)
Co oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Motywujący system premiowy
- Szkolenia i wsparcie na starcie
- Rozwój umiejętności zawodowych
- Pozytywne środowisko pracy
Korzyści:
- Pakiet sportowy
- Prywatna opieka zdrowotna
- Dostęp do owoców w biurze
- Rabaty na produkty i usługi firmy
- Kawa i herbata bez ograniczeń
- Wsparcie w finansowaniu odpoczynku
Zobacz podobne oferty
Firma: TTEC
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-08-26
Be the spark that brightens days and ignite your career with TTEC’s award-winning employment experience. As a Business Development Representative with Spanish-English working Hybrid in Krakow, Poland, you’ll be a part of...
Firma: Concentrix
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-08-07
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks....