Praca: Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością angielskiego

- przyjmowanie, ewidencjonowanie i samodzielne rozpatrywanie reklamacji oraz wystawianie faktur korygujących
- monitorowanie poprawności wystawianych korekt raportowanie bieżącej sytuacji reklamacyjnej
- rozliczenie płatności na kontach klientów
- wprowadzanie nowych klientów do systemu informatycznego
- kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami oraz działem sprzedaży w sprawie reklamacji oraz płatności
- obsługa skrzynek mailowych
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- komunikatywna znajomość j. angielskiego
- wykształcenie średnie lub wyższe
- znajomość obsługi pakietu office.
- umiejętność pracy w zespole
- mile widziane aktualne badania SANEPID
- zatrudnienie w firmie międzynarodowej w oparciu o umowę o pracę tymczasową z możliwością stałej współpracy
- hybrydowy system pracy (na początek praca zdalna)
- pracę od poniedziałku do piątku 8-16:00, wolne weekendy
- możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i programu sportowego
- zniżki na firmowe produkty
- przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole


Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: dzisiaj
Twoje zadania: Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji. Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-07-30
wg programu stażu Wymagania konieczne: Zawód: Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: dobra znajomość programów MS Office Uprawnienia: niekaralność...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-07-30
Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży. Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, Prądnik Czerwony
- Opublikowano: 2025-07-30
Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze...