Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji.
- Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej.
- Aktywna sprzedaż i dosprzedaż usług oraz produktów.
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązywanie zapytań w pierwszym kontakcie.
- Wykorzystywanie dostępnych narzędzi CRM (Outlook, Salesforce) do komunikacji i zarządzania danymi klientów.
- Zwiększanie obrotów firmy poprzez identyfikację okazji sprzedażowych.
- Monitorowanie i zgłaszanie nieprawidłowości w procesie obsługi klienta.
- Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane.
- Doświadczenie w dziale obsługi klienta lub sprzedaży.
- Znajomość zasad gramatyki i ortografii języka polskiego.
- Umiejętności sprzedażowe i nastawienie pro-klienckie.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- Umiejętność pracy z systemami CRM oraz aplikacjami do obsługi klienta
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę z możliwością długoterminowej współpracy.
- Pracę zdalną lub hybrydową w większych miastach w całej Polsce
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i wyników.
- Możliwość rozwoju poprzez szkolenia wdrożeniowe oraz wsparcie w zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta.
- Przyjazne środowisko pracy, w którym możesz liczyć na wsparcie zespołu i przełożonych.
- Nowoczesne narzędzia pracy, w tym dostęp do profesjonalnych systemów i aplikacji wspierających efektywność.
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-07-30
wg programu stażu Wymagania konieczne: Zawód: Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: dobra znajomość programów MS Office Uprawnienia: niekaralność...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-07-30
Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży. Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, Prądnik Czerwony
- Opublikowano: 2025-07-30
Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze...
- Miejsce pracy: małopolskie / Niepołomice
- Opublikowano: 2025-07-30
Zadania: przyjmowanie, ewidencjonowanie i samodzielne rozpatrywanie reklamacji oraz wystawianie faktur korygujących monitorowanie poprawności wystawianych korekt raportowanie bieżącej sytuacji reklamacyjnej rozliczenie...