skip to Main Content

Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta


Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko 
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków
Twoje zadania:
  • Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji.
  • Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej.
  • Aktywna sprzedaż i dosprzedaż usług oraz produktów.
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązywanie zapytań w pierwszym kontakcie.
  • Wykorzystywanie dostępnych narzędzi CRM (Outlook, Salesforce) do komunikacji i zarządzania danymi klientów.
  • Zwiększanie obrotów firmy poprzez identyfikację okazji sprzedażowych.
  • Monitorowanie i zgłaszanie nieprawidłowości w procesie obsługi klienta.
Wymagania:
  • Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane.
  • Doświadczenie w dziale obsługi klienta lub sprzedaży.
  • Znajomość zasad gramatyki i ortografii języka polskiego.
  • Umiejętności sprzedażowe i nastawienie pro-klienckie.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Umiejętność pracy z systemami CRM oraz aplikacjami do obsługi klienta
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę z możliwością długoterminowej współpracy.
  • Pracę zdalną lub hybrydową w większych miastach w całej Polsce
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i wyników.
  • Możliwość rozwoju poprzez szkolenia wdrożeniowe oraz wsparcie w zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta.
  • Przyjazne środowisko pracy, w którym możesz liczyć na wsparcie zespołu i przełożonych.
  • Nowoczesne narzędzia pracy, w tym dostęp do profesjonalnych systemów i aplikacji wspierających efektywność.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-07-30

  • wg programu stażu Wymagania konieczne: Zawód: Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: dobra znajomość programów MS Office Uprawnienia: niekaralność...

Firma: Klient portalu Praca.pl
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-07-30

  • Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży. Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów...

Firma: Conrad Electronic Sp. z o.o.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, Prądnik Czerwony
  • Opublikowano: 2025-07-30

  • Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze...

Firma: DEKRA Praca Sp. z o.o.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Niepołomice
  • Opublikowano: 2025-07-30

  • Zadania: przyjmowanie, ewidencjonowanie i samodzielne rozpatrywanie reklamacji oraz wystawianie faktur korygujących monitorowanie poprawności wystawianych korekt raportowanie bieżącej sytuacji reklamacyjnej rozliczenie...