Praca: Specjalista ds. obsługi klienta
Ogłoszenie numer: 9628729, z dnia 2025-04-06
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Wymagania
- wysoka kultura osobista
- doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska)
- łatwość nawiązywania kontaktów z klientami
- czynne prawo jazdy
- gotowość wyjścia do klienta poza księgarnię
- doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta
- znajomość technik sprzedażowych
- podstawowa znajomość języka angielskiego
- obsługa komputera
Oferujemy
- umowę o pracę na pełen etat
- pakiet medyczny
- stabilną i samodzielną pracę
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Sącz
- Opublikowano: wczoraj
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie...
- Miejsce pracy: małopolskie / Wolbrom
- Opublikowano: wczoraj
Obsługa klienta, urządzeń biurowych, pomoc w organizacji imprez, sprzedaz biletów wstępu, pomoc w dystrybucji plakatów i ulotek. Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne:
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-05-01
Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego dla klientów Zarządzanie i koordynacja procesu zamawiania we współpracy z zespołem ds. realizacji zamówień Przygotowywanie profesjonalnych wycen i obsługa zamówień...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-04-29
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie...