Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta
Jesteśmy największą siecią szkół policealnych i liceów, kształcącą osoby dorosłe w trybie zaocznym i stacjonarnym. Podczas gdy wiele szkół niepublicznych ogranicza lub kończy działalność, nasz zaangażowany i oddany zespół ciągle się rozwija.
Obecnie poszukujemy do naszego zespołu kandydatów na stanowisko:
- Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących.
- Realizowaniem planów sprzedażowych.
- Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy.
- Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły.
- Doświadczenie w pracy z ludźmi.
- Odwagę w kontaktach osobistych i telefonicznych.
- Doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientów.
- Nastawienie na cele sprzedażowe.
- Wielozadaniowość.
- Dyspozycyjność w godzinach 9-17 oraz wybrane soboty.
Aplikuj już teraz!
- Umowę o pracę.
- Wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowy.
- Możliwość korzystania ze szkoleń.
- Dostęp do benefitów w atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy, prywatna opieka medyczna.
- Ciekawą pracę, która codziennie dostarczy nowych możliwości rozwoju.
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Wolbrom
- Opublikowano: dzisiaj
Obsługa klienta, urządzeń biurowych, pomoc w organizacji imprez, sprzedaz biletów wstępu, pomoc w dystrybucji plakatów i ulotek. Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne:
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: wczoraj
Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego dla klientów Zarządzanie i koordynacja procesu zamawiania we współpracy z zespołem ds. realizacji zamówień Przygotowywanie profesjonalnych wycen i obsługa zamówień...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-04-29
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-04-29
Jako kluczowy punkt kontaktowy dla klientów będziesz zarządzać procesem zamówienia od początku do końca, współpracować z zespołami i wspierać inicjatywy poprawy biznesu. Zakres obowiązków Obsługa klienta i...