Praca: Specjalista ds. Relacji z Klientem Korporacyjnym
Ogłoszenie numer: 9812857, z dnia 2025-04-29
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Relacji z Klientem Korporacyjnym
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- Doradztwo i sprzedaż kompleksowych rozwiązań w obszarach: telekomunikacja, ICT, IoT i cybersecurity.
- Zarządzanie własnym portfelem klientów korporacyjnych i sektora publicznego, monitorowanie oraz reagowanie na ich potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji.
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.
- Stałe podnoszenie kompetencji biznesowych i produktowych.
Wymagania
- Potencjał do pełnienia roli doradcy w cyfrowej transformacji.
- Doświadczenie w sprzedaży B2B.
- Zaangażowanie i chęć nieustannego rozwijania wiedzy.
- Umiejętności organizacyjne, dynamiczne działanie oraz samodzielność.
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system prowizyjny.
- Program wdrożeniowy oraz wsparcie mentora.
- Stabilność i wsparcie w ramach renomowanej marki.
- Szeroki zakres szkoleń podnoszących wiedzę produktową.
- Elastyczne formy zatrudnienia (umowa B2B, własna działalność).
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, Prądnik Czerwony
- Opublikowano: dzisiaj
Your responsibilities: As a true professional in customer relations, we rely on your excellent communication skills. Whether by phone or, when needed, in person – you nurture your network, win new clients, and convince...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-04-28
zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-04-22
Twoje zadania: Sprzedaż, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla klientów biznesowych Edukowanie klientów o dostępnych dla nich rozwiązaniach, które umożliwią poprawę wskaźników...