Praca: Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta i sprzedaży
- Telefoniczny kontakt z klientami w celu udzielenia informacji i wsparcia.
- Tworzenie pozytywnego doświadczenia klienta poprzez indywidualne podejście.
- Wprowadzanie danych i notatek po rozmowach do systemu.
- Realizacja celów zespołowych przy zachowaniu wysokiej jakości obsługi.
- Wspieranie projektów edukacyjnych firmy.
- Wykształcenie co najmniej średnie.
- Bardzo dobra dykcja i poprawna polszczyzna.
- Biegła obsługa komputera i szybkie pisanie na klawiaturze.
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy z ludźmi.
- Umiejętność rozmowy z empatią i profesjonalizmem.
- Komunikatywność i odporność na stres.
- Znajomość języka angielskiego.
- Ukończone kursy z obsługi klienta lub sprzedaży.
- Doświadczenie w branży edukacyjnej.
- Znajomość systemów CRM.
- Umowę o pracę lub współpracę – zależnie od preferencji.
- Szkolenie przygotowujące do pracy.
- Realny wpływ na sposób prowadzenia rozmów – bez gotowych skryptów.
- Przyjazne środowisko pracy i wspierający zespół.
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: dzisiaj
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących Realizowaniem planów sprzedażowych Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-11-14
Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM oraz zapewnienie ich prawidłowego zakończenia i monitorowania. Współpraca z zespołem w celu...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-11-12
Prowadzenie rekrutacji słuchaczy do szkół (w tym telefoniczne akcje wychodzące) Realizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych Kompleksowa obsługa słuchaczy zgodnie ze standardami firmy Prowadzenie dokumentacji...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, Podgórze, 20m od przystanku autobusowego Makowa, w niedalekiej okol
- Opublikowano: 2025-11-10
Zadania Aktywna, osobista sprzedaż i fachowe doradztwo w sklepie internetowym i stacjonarnym Posprzedażowa obsługa Klienta (kontakt telefoniczny, mailowy) Przyjmowanie i terminowa realizacja zamówień (obsługa zamówień,...
