skip to Main Content

Praca: Specjalista ds. zakupów


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. zakupów
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/21/3170
OBOWIĄZKI:
•Przygotowywanie i aktualizawanie zamówień na materiały produkcyjne i usługi na rzecz jednostek firmy•Kontakt z dostawcami w zakresie pozyskiwania ofert, uczestnictwo w negocjacjach warunków•Monitorowanie zamówień w systemie i aktualizowanie danych•Tworzenie i archiwizowanie dokumentacji
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Język: rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Młodzieżowe Biuro Pracy Tarnów
  • Miejsce pracy: małopolskie / Tarnów
  • Opublikowano: wczoraj

  • Dystrybucja ulotek na terenie Tarnowa, promowanie placówki, plakatowanie

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kęty
  • Opublikowano: wczoraj

  • Pakowanie elementów aluminiowych, obsługa komputera w zakresie podstawowym, kontrola jakościowa pakowanych elementów, sprawność manualna, podnoszenie i przenoszenie ciężarów zgodnie z obowiązującymi normami....

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
  • Miejsce pracy: małopolskie / Niepołomice
  • Opublikowano: wczoraj

  • Codzienna kontrola stanów magazynowych i załadunków; Prowadzenie dokumentacji w systemie SAP; Wykonywanie analiz i sporządzanie raportów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe, brak Uprawnienia:...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
  • Miejsce pracy: małopolskie / Cichawa
  • Opublikowano: wczoraj

  • Dbanie o stan techniczny maszyn, usuwanie awari. Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe, brak Uprawnienia: zdolności manualne Wymagania inne: umiejętność czytania instrukcji technicznych, znajomość...