skip to Main Content

Praca: Specjalista ds. zamówień publicznych


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. zamówień publicznych
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/3094
OBOWIĄZKI:
-samodzielne prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,- interpretacja przepisów z zakresu zamówień publicznych,- tworzenie pism i dokumentów związanych z danym postępowaniem, prowadzenie korespondencji z Wykonawcami, współpraca z instytucjami zewnętrznymi,- przygotowywanie projektów umów oraz umów końcowych po zakończeniu postępowań,- archiwizacja i ewidencja postępowań przeprowadzonych procedur o udzielenie zamówień publicznych,- przygotowywanie zapytań ofertowych (postępowania do 130 000 zł).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych
Uprawnienia: Znajomość MS WORD, EXCEL, LEX


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : inicjatywa, odpowiedzialność, kreatywność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki, umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres[Umiejętność 1] : zdolność analitycznego myślenia oraz umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacjiDoświdaczenie: minimum 2 lata doświadczenia w pracy w Dziale Zamówień Publicznych po stronie Zamawiającego

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 7 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

godziny pracy: 7-25-15,00

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Myślenicach
  • Miejsce pracy: małopolskie / Myślenice
  • Opublikowano: 2025-06-24

  • Warunki pracy praca biurowo-administracyjna; praca w godzinach od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; praca w oświetleniu naturalnym i sztucznym; praca na...