Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski)
Do twoich zadań należeć będzie:
- Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami;
- Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
- Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (minimum C1) oraz angielskim (A2/B1);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
Dołącz do nas a zyskasz:
- Możliwość pracy 100% zdalnie.
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako Konsultant ds. Obsługi Klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: wczoraj
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3...
- Miejsce pracy: małopolskie /
- Opublikowano: wczoraj
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides...
- Miejsce pracy: małopolskie /
- Opublikowano: wczoraj
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed;...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, ul. W. Sławka
- Opublikowano: 2024-04-30
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw,...