Praca: Specjalista
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w systemie jednozmianowym, stanowisko pracy wyposażone w skaner, telefon i drukarkę. Praca przy komputerze - powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w środowisku biurowym przy oświetleniu dziennym i sztucznym.
Wejście do budynku KPP w Chrzanowie przy u. Jordana 7 jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy w Wydziale Kryminalnym znajduje się na IV piętrze - w budynku jest widna. Pomieszczenie sanitarne przystosowane dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze budynku.
Zakres zadań
- Obsługa kancelaryjno - biurowa Wydziału Kryminalnego Komendy Powiatowej Policji w Chrzanowie, prowadzenie ewidencji czasu pracy funkcjonariuszy Wydziału Kryminalnego;
- Dokonywanie rejestracji w systemie KSIP osób poszukiwanych lub zaginionych oraz ich odwoływanie w oparciu o dokumenty stanowiące podstawę poszukiwań;
- Wstępna weryfikacja otrzymanych podstaw poszukiwawczych pod względem kompletności dokumentacji i zgodności danych w nich zawartych, sprawdzanie osób w systemach informatycznych oraz ich rejestracja w rejestrach osób poszukiwanych lub zaginionych z terenu Chrzanowa. W przypadku podstaw do prowadzenia przez inne jednostki przesłanie ich do właściwej jednostki , natomiast w przypadku błędnych podstaw - zwrot do wydającego podstawę
- Dokonywanie rejestracji osób poszukiwanych w systemie informatycznym;
- Wprowadzanie meldunków informacyjnych do Systemu Meldunku Informacyjnego SIO II - sporządzanych przez policjantów Wydziału Kryminalnego Komendy Powiatowej Policji w Chrzanowie;
- Wprowadzanie do KSIP rejestracji osób i podmiotów w oparciu o sporządzane przez policjantów Wydziału Kryminalnego druki rejestracyjne;
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w administracji
- Znajomość obsługi komputera. Systematyczność i rzetelność. Umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: wczoraj
Miejsce pracy: Szczecin, Koszalin, Gdynia, Gdańsk, Warszawa, Białystok, Rzeszów, Bydgoszcz, Kraków Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat Twoje zadania: przygotowywanie planu kontroli rejestracji urządzeń RTV,...
- Miejsce pracy: małopolskie / Zakopane
- Opublikowano: 2025-07-24
Warunki pracy Praca w siedzibie urzędu, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, wymuszona pozycja ciała, praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Pomieszczenie biurowe znajduje się na II piętrze budynku,...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-07-23
Warunki pracy Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy Budynek jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami Praca w klimatyzowanym...
- Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Targ
- Opublikowano: 2025-07-22
- planowanie i realizacja kontroli zewnętrznych,- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na usługi szkoleniowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne Wymagania inne:...