skip to Main Content

Praca: Specjalista


Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 155440

Warunki pracy

Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała oraz praca w terenie. Pracownik wykonuje głównie czynności związane ze sprawowaniem nadzoru inwestorskiego nad zadaniami remontowymi i inwestycyjnymi oraz w zakresie utrzymania obiektów służbowych.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


Pomieszczenia biurowe Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Krakowie, mieszczące się na VI i VII piętrze budynku - nie w pełni dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnością narządów ruchu (ciężkie drzwi wahadłowe na terenach komunikacyjnych, wąskie drzwi do pomieszczeń biurowych o ograniczonej powierzchni, brak odpowiednich sanitariatów), a pomieszczenia warsztatowo-gospodarcze - w parterowych budynkach na terenie KWP w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109.
Podstawowe wyposażenie stanowiska: zestaw komputerowy, meble biurowe, telefon. Dodatkowo obsługa innych urządzeń biurowych: kserokopiarka, fax, niszczarka papieru, skaner.

Zakres zadań

  • samodzielnie pełni nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego oraz przygotowuje i opracowuje dane techniczno-finansowe, na podstawie których sporządzane są plany i harmonogramy przedsięwzięć inwestycyjno-remontowych
  • sprawdza i sporządza rozliczenia finansowo-rzeczowe za wykonane prace projektowe i roboty budowalne
  • przygotowuje opracowania programowe w tym m.in.: programów inwestycji dla zadań inwestycyjnych oraz programów funkcjonalno-użytkowych dla zadań remontowych, w oparciu o dane wyjściowe uzyskane od użytkownika i innych zainteresowanych służb, warunków technicznych i terenowo - prawnych, oraz przygotowuje roczne i wieloletnie plany inwestycji i remontów
  • analizuje i przedkłada propozycje nowych rozwiązań w zakresie modernizacji i rozbudowy obiektów oraz opracowuje programy funkcjonalno - użytkowych remontów i inwestycji obiektów Policji
  • wykonuje okresowe kontrole stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych Policji zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane z równoczesnym przedkładaniem propozycji dalszego postępowania w przypadku ujawnienia nieprawidłowości
  • przygotowuje opis przedmiotu zamówienia, opracowuje wnioski, bierze udział w komisjach przetargowych oraz realizuje inne niezbędne czynności związane z udzieleniem zamówień publicznych,
  • sporządza wnioski i zlecenia na wykonanie dokumentacji technicznej oraz realizację robót budowlanych,
  • weryfikuje opracowania przygotowane przez biura projektów, w tym dokumentacji budowlanej w związku z realizacją prac projektowych zgodnie z umową oraz obowiązującymi przepisami.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe techniczne o profilu budowlanym
  • powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego związanego z kierowaniem robotami budowlanymi lub realizacją zadań związanych z przygotowaniem i nadzorem inwestycji budowlanych
  • uprawnienia budowlane zgodne z przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • obsługa komputera z biegłą znajomością oprogramowania MS Office oraz programu do kosztorysowania BIMestiMate
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci energetycznych i gazowych na stanowisku dozoru
  • prawo jazdy kategorii B
  • obsługa programów do projektowania typu AutoCad,
  • powyżej 6 m-cy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Komenda Miejska Policji w Nowym Sączu
  • Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Sącz
  • Opublikowano: 2025-08-27

  • Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno – biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych, praca przed monitorem powyżej 4...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
  • Miejsce pracy: małopolskie / Korzenna
  • Opublikowano: 2025-08-25

  • Prace administracyjno-biurowe w Urzędzie Gminy Korzenna. Staż w godz. 7.15-15.15, 8.00-16.00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania...

Firma: Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA w Warszawie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-08-21

  • Warunki pracy Wejście do Punktu Obsługi Klienta Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA (zwanego dalej „POK”) znajduje się od strony ul. Mogilskiej w budynku nr 9, na parterze, w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Krakowie....

Firma: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobczycach
  • Miejsce pracy: małopolskie / Dobczyce
  • Opublikowano: 2025-08-20

  • Do zadań koordynatora indywidualnych planów usług społecznych należy, w szczególności:1) przeprowadzanie rozpoznania indywidualnych potrzeb osoby zainteresowanej skorzystaniem z usług społecznych określonych w...