Praca: Specjalista
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno – biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych,
- praca przed monitorem powyżej 4 godzin na dobę,
- praca w pozycji siedzącej z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wymuszona pozycja ciała,
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno – biurowych,
- zadania wykonywane w siedzibie urzędu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku Komendy Miejskiej Policji w Nowym Sączu przy ul. Grottgera 50,
- budynek wyposażony w windę osobowa, klatkę schodową o szerokości 155 cm, korytarz biurowy o szerokości 160 cm,
- drzwi do pokoi biurowych o szerokości 90 cm,
- budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych,
- sanitariaty dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim znajdujące się na każdym piętrze budynku.
Zakres zadań
- Prowadzi postępowania administracyjne i przygotowuje projekty decyzji administracyjnych w sprawach równoważników za: brak lokalu mieszkalnego, za remont lokalu mieszkalnego oraz w sprawie pomocy finansowej, a także innych spraw z zakresu gospodarki zasobami mieszkaniowymi w oparciu o przepisy resortowe i k.p.a. w celu zadośćuczynienia realizacji wymogów określonych w ustawie o Policji i przepisach wykonawczych.
- Prowadzi gospodarkę mieszkaniową jednostki w tym aktualizuje i sporządza comiesięczne listy należności równoważników pieniężnych za brak oraz remont lokalu mieszkalnego oraz dotyczące pomocy finansowej w celu prawidłowego przyznawania i wypłaty świadczeń policjantom.
- Prowadzi rejestry wydanych decyzji administracyjnych oraz bieżącą aktualizację kart mieszkaniowych i kart mieszkań funkcyjnych pozostających w dyspozycji KMP w Nowym Sączu oraz ich bieżącą aktualizację w celu prawidłowego funkcjonowania ewidencji.
- Realizuje zadania związane z posiłkami regeneracyjnymi pracowników cywilnych i wypłatą równoważników pieniężnych za wyżywienie dla policjantów oraz psów służbowych, a także realizuje zadania związane z rozliczaniem żywienia osób osadzonych w PdOZ celem realizacji wymogów określonych obowiązującymi przepisami prawa.
- Realizuje zadania związane z usługami weterynaryjnymi, a także ewidencją zwierząt służbowych celem prawidłowego rozliczania utrzymania zwierząt wykorzystywanych do realizacji zadań w Policji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań administracyjnych lub przygotowywaniu projektów decyzji administracyjnych
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- znajomość obsługi komputera w zakresie programów Word, Excel
- znajomość kodeksu postępowań administracyjnych oraz ustawy o Policji w zakresie świadczeń mieszkaniowych dla policjantów
- umiejętność sporządzania pism urzędowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
- znajomość przepisów resortowych związanych z równoważnikami pieniężnymi przysługującymi policjantom z zakresu świadczeń mieszkaniowych
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Korzenna
- Opublikowano: 2025-08-25
Prace administracyjno-biurowe w Urzędzie Gminy Korzenna. Staż w godz. 7.15-15.15, 8.00-16.00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-08-23
Warunki pracy Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała oraz praca w terenie....
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-08-21
Warunki pracy Wejście do Punktu Obsługi Klienta Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA (zwanego dalej „POK”) znajduje się od strony ul. Mogilskiej w budynku nr 9, na parterze, w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Krakowie....
- Miejsce pracy: małopolskie / Dobczyce
- Opublikowano: 2025-08-20
Do zadań koordynatora indywidualnych planów usług społecznych należy, w szczególności:1) przeprowadzanie rozpoznania indywidualnych potrzeb osoby zainteresowanej skorzystaniem z usług społecznych określonych w...