Praca: Specjalistka/specjalista ds.koordynacji administracyjno-organizacyjnej
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Bardzo dobra znajomość Word i Excel
Wymagania inne:
Wymagania kwalifikacyjne:1. Wykształcenie co najmniej średnie i min. 5-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe;2. Doświadczenie w pracy administracyjnej, staż pracy 3 lata;3. Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office;4. Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność;5. Umiejętność analitycznego i kreatywnego myślenia;6. Dobra organizacja pracy;7. Odpowiedzialność i obowiązkowość;8. Biegła znajomość języka polskiego jako obcego (dot. cudzoziemców).Początkowo zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia, zatrudnienie w równoważnym systemie pracy - praca w systemie równoważnego czasu pracy z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin.
Oświęcim
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 5 520 do 7 360 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: dzisiaj
wg. zał. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
- Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Sącz
- Opublikowano: dzisiaj
- prace pomocnicze w zakresie wysyłki, segregacji, rejestracji korespondencji, - pomoc w wykonywaniu czynności biurowych (tworzenie rejestrów, baz i ewidencji), - pomoc w prowadzeniu rejestru przeglądów gwarancyjnych, -...
- Miejsce pracy: małopolskie / Chrzanów
- Opublikowano: wczoraj
-prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem i dzierżawą gruntówi nieruchomości,-prowadzenie zadań związanych z umowami dotyczącymi stanu posiadania w zakresie przypisanym stanowisku, w tym ich rejestrację i...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-12-16
. prace administracyjne w Dziale Administracyjno-Gospodarczym, 2. inicjowanie i udział w zadaniach organizacyjnych związanych ze szkoleniami, kursami itp. szkoleniowych itp. 3. udział w opracowywaniu programów działania,...
