skip to Main Content

Praca: Sprzedawca


Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Sprzedawca
Miejsce pracy: Nowy Wiśnicz
Numer: StPr/25/0170
OBOWIĄZKI:
Obsługa klienta , obsługa kasy fiskalnej , układanie towaru.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Wykształcenie: min zasadnicze zawodowe, kierunek kształcenia mile widziane handlowe, obsługa kasy fiskalnej, książeczka sanepidu, doświadczenie zawodowe min 6 m -cy na podobnym stanowisku. Praca na 1/2 etatu co drugi dzień w godzinach I zmiana 06;00 - 14:00 , II zmiana 13:00 -21:00. Miejsce pracy Nowy Wiśnicz.

Miejsce pracy:

Nowy Wiśnicz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 333 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: AGATA Spółka Akcyjna
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: dzisiaj

  • Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji. Od kandydatów oczekujemy: Doświadczenie w...

Firma: PeoplePro
  • Miejsce pracy: małopolskie / Myślenice
  • Opublikowano: dzisiaj

  • dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami przyjmowanie dostaw ekspozycja towarów...

Firma: Lewiatan - P.H.U. Zachęta sp. z o.o. sp.k.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: dzisiaj

  • Twój zakres obowiązków obsługę stanowiska kasowego wraz z terminalem płatniczym, zapewnienie uprzejmej obsługi klienta, dbanie o prawidłową ekspozycję towarów, zadbanie o higienę i estetykę na stanowisku pracy,...

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: wczoraj

  • Sprzedaż i obsługa kasy fiskalnej, obsługa stoiska mięsno-wędliniarskiego.Praca w Krakowie: różne lokalizacje Wymagania konieczne: Zawód: Sprzedawca* Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Uprawnienia: obsługa...