skip to Main Content

Praca: Sprzedawca


Private Corporate Consulting Sp. z o. o.

Kim jesteśmy?
Od kilku lat przygotowujemy najlepsze szkolenia dla administracji publicznej. Działamy etycznie,
tworząc szkolenia, w których sami chcielibyśmy uczestniczyć. Rocznie organizujemy ok. 1200 szkoleń.
Specjalizujemy się w szkoleniach dla: Urzędów Miast i Gmin, Ośrodków Pomocy Społecznej, Urzędów
Stanu Cywilnego, Urzędów Pracy.
 
Organizujemy szkolenia, żeby przyczynić się do usprawnienia funkcjonowania administracji w kontaktach z mieszkańcami. Bardzo zależy nam na przyczynieniu się do tego, żeby poziom usług realizowanych przez władze lokalne był jak najwyższy. Żeby pracownicy urzędów czuli, że mają mocne wsparcie z naszej stronie w postaci dostarczania możliwie najbardziej wartościowych szkoleń na rynku. 

Najważniejsza dla nas jest jakość, często powtarzam, że „nie ma litości dla kiepskiej jakości”. Codziennie zastanawiamy się nad tym co zrobić, żeby wszystkie nasze szkolenia nie tylko dostarczały klientom najbardziej przydatną wiedzę, ale również, żeby klienci mieli jak najlepsze odczucia związane z uczestnictwem w szkoleniu (świetna komunikacja organizatora i prelegenta z klientem, wszystkie komunikaty jasne i nie pozostawiające wątpliwości.
 
Sprzedawca
Miejsce pracy: woj. małopolskie

Praca polega na telefonicznym i mailowym kontakcie z urzędnikami administracji publicznej, przedstawieniu im naszej oferty szkoleniowej. Do pracy potrzebujesz jedynie komputera, słuchawek z mikrofonem i dostępu do Internetu a my zapewniamy Ci aplikacje telefoniczną, dostęp do poczty służbowej oraz system, w którym znajdują się bazy z klientami. 
 

 Od Ciebie oczekujemy:

  • dyspozycyjności w wymiarze min. 5 h dziennie (może być więcej), od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:00, wolne weekendy,
  • sprawnej obsługi komputera (używamy przede wszystkim plików w formacie Word i PDF) oraz poczty elektronicznej,
  • sumienności i dokładności w wykonywaniu obowiązków 
  • mile widziane osoby z doświadczeniem w pracy na prowizji i na stanowiskach telemarketerskich (CC),
  • umiejętności organizacji pracy.
Proponujemy:
  • pracę zdalną - z własnego domu (bez konieczności dojazdu do biura),
  • kompleksowe szkolenie zdalne oraz wsparcie przez cały czas pracy, 
  • umowę zlecenie lub o współpracę (w przypadku działalności gospodarczej),
  • wynagrodzenie tylko prowizyjne z bardzo wysokimi premiami za sprzedaż,
  • dodatkowo przez pierwsze 3 miesiące pracy jest możliwość wypracowania dodatkowych bonusów do wynagrodzenia prowizyjnego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Nationale-Nederlanden
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: wczoraj

  •  Zapewniamy jeden z najlepszych pakietów korzyści:Stały dochód podstawowy plus jeden z najkorzystniejszych systemów premiowych na rynku (bez limitu)Bogaty pakiet benefitów pozapłacowychKartę paliwową, laptop, telefon...

Firma: Nationale-Nederlanden
  • Miejsce pracy: małopolskie / Tarnów
  • Opublikowano: 2020-12-03

  •  Zapewniamy jeden z najlepszych pakietów korzyści:Stały dochód podstawowy plus jeden z najkorzystniejszych systemów premiowych na rynku (bez limitu)Bogaty pakiet benefitów pozapłacowychKartę paliwową, laptop, telefon...

Firma: Nationale-Nederlanden
  • Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Sącz
  • Opublikowano: 2020-12-03

  •  Zapewniamy jeden z najlepszych pakietów korzyści:Stały dochód podstawowy plus jeden z najkorzystniejszych systemów premiowych na rynku (bez limitu)Bogaty pakiet benefitów pozapłacowychKartę paliwową, laptop, telefon...

Firma: Nationale-Nederlanden
  • Miejsce pracy: małopolskie / Brzesko
  • Opublikowano: 2020-12-03

  •  Zapewniamy jeden z najlepszych pakietów korzyści:Stały dochód podstawowy plus jeden z najkorzystniejszych systemów premiowych na rynku (bez limitu)Bogaty pakiet benefitów pozapłacowychKartę paliwową, laptop, telefon...

Back To Top