Praca: Starszy ekspert ds. obsługi klienta
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: zarządzanie zespołem
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: obsługa komputera - pakiet programów office
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy
Wymagania inne:
Co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego ogółem, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy dot. analizy ryzyka oraz co najmniej 14 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy z klientem (obsłudze klienta). Znajomość języka angielskiego weryfikowana podczas rozmowy rekrutacyjnej.
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 12 291,75 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: wczoraj
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2024-09-13
Pierwsza linia odpowiedzi w obsłudze potrzeb dystrybutora produktów Herbalife, skuteczne zarządzanie wszystkimi interakcjami i zapewnienie pozytywnego wyniku w każdym przypadku dla dystrybutora produktów Herbalife....
- Miejsce pracy: małopolskie / Oświęcim
- Opublikowano: 2024-09-13
Co czeka Ciebie u nas: Duże wsparcie na początek pracy. Zgrany zespół młodych, energicznych i zdolnych ludzi, którzy są wsparciem w realizacji zadań. Szkolenia, warsztaty, podnoszące kwalifikacje zawodowe. Atrakcyjny...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2024-09-12
Nadzorowanie operacyjnych aspektów pracy zespołu, identyfikacja najczęściej spotykanych problemów, kształtowanie spójnego podejścia do ich rozwiązywania jak i spełnienia uzgodnionych warunków świadczenia usług....