Praca: Starszy ekspert ds. obsługi klienta
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: zarządzanie biznesem lub pokrewne
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Księgowość
Uprawnienia: zarządzanie zasobami ludzkimi
Uprawnienia: zarządzanie projektami
Wymagania inne:
solidna wiedza na temat obsługi aktywów , globalnych procesów i systemów operacyjnych, nowoczesne zarządzanie bankowością; zarządzanie finansami; 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 2,5 roku doświadczenia na stanowisku analityka, certyfikat znajomości języka angielskiego nie jest wymagany, pracodawca zweryfikuje znajomość języka podczas rozmowy kwalifikującej.
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 12 291,75 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, Prądnik Czerwony
- Opublikowano: wczoraj
Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze...
- Miejsce pracy: małopolskie / Zabierzów
- Opublikowano: 2024-10-07
Zadania: Praca w charakterze osoby kontaktowej dla wszystkich klientów Zarządzanie procesem zamówień od początku do końca w ścisłej współpracy z Centralnym Biurem Zamówień Przygotowywanie i tworzenie profesjonalnych...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2024-10-05
Pierwsza linia odpowiedzi w obsłudze potrzeb dystrybutora produktów Herbalife, skuteczne zarządzanie wszystkimi interakcjami i zapewnienie pozytywnego wyniku w każdym przypadku dla dystrybutora produktów Herbalife....
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2024-10-04
About us and our team Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you? Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where you’ll get tons of...