Praca: Starszy referent
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w systemie jednozmianowym, stanowisko pracy wyposażone w skaner, telefon i drukarkę. Praca przy komputerze - powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w środowisku biurowym przy oświetleniu dziennym i sztucznym.
Wejście do budynku KPP w Chrzanowie przy u. Jordana 7 jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy w Wydziale do walki z Przestępczością Gospodarczą znajduje się na IV piętrze - w budynku jest widna. Pomieszczenie sanitarne przystosowane dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze budynku.
Zakres zadań
- wprowadzanie danych do Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo – Śledczych (ERCDŚ)
- przesyłanie korespondencji dotyczącej prowadzonych postępowań, odnotowywanie sposobu załatwienia sprawy w celu zapewnienia właściwej ewidencji prowadzonych czynności służbowych
- obsługa kancelaryjno – biurowa Wydziału do walki z Przestępczością Gospodarczą Komendy Powiatowej Policji w Chrzanowie
- przyjmowanie, ewidencjonowanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów jawnych do odpowiednich adresatów w celu zapewnienia właściwego obiegu korespondencji w jednostce
- prowadzenie magazynu dowodów rzeczowych poprzez przyjmowanie, ewidencjonowania i wydawanie osobom uprawnionym rzeczy stanowiących dowody zabezpieczone do prowadzonych postępowań przygotowawczych
- bieżąca współpraca z sekretariatem Prokuratury Rejonowej w Chrzanowie w celu zapewnienia właściwego obiegu korespondencji i informacji odnośnie spraw pozostających na biegu, także zakończonych
- bieżąca współpraca z archiwum KPP w Chrzanowie w celu ustaleń co do spraw zakończonych, złożonych do archiwum
- obsługa systemów informatycznych (wprowadzanie danych do SESPOL, wprowadzanie danych do SWOP, obsługa CBDKW, KSIP,E-nadawca)
- uzyskiwanie danych z KRK
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
- Znajomość obsługi komputera. Systematyczność i rzetelność. Umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Wieliczka
- Opublikowano: wczoraj
Warunki pracy - praca administracyjno-biurowa, siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji, - praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca koncentracji i dokładności, -obsługa klienta zewnętrznego oraz...
- Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Sącz
- Opublikowano: 2024-05-02
Referent ds. administracyjnych- oferta stażu realizowana w ramach "Konserwator"- wykonywanie czynności administracyjno biurowyvh,- pomoc przy opracowaniu sprawozdań,- przygotowywanie dokumentacji, Wymagania konieczne:...
- Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Sącz
- Opublikowano: 2024-05-02
Referent ds. edukacji- oferta stażu realizowana w ramach programu "Konserwator".- pomoc w przygotowaniu materiałów dydaktycznych,- współpraca ze szkolnictwem celem poszukiwania nowych odbiorców,- wsparcie w działaniach...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2024-05-02
Warunki pracy - praca administracyjno-biurowa, siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji, - praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca koncentracji i dokładności, - na stanowisku występuje oświetlenie...