Praca: Starszy specjalista ds. obsługi klienta
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Dobry kontakt z klientem
Uprawnienia: analityczne myślenie
Uprawnienia: tworzenie raportów
Wymagania inne:
Prowadzenie szkoleń dla klientów, obsługa klienta zarządzającego funduszami. Pracodawca zweryfikuje znajomość języka angielskiego na wskazanym poziomie podczas rozmowy rekrutacyjnej. Wymagane doświadczenie na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta lub podobnym.
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 833,5 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kalwaria Zebrzydowska
- Opublikowano: 2025-01-12
Praca w sali zabaw. Obsługa kawiarni oraz klientów w sali zabaw. Opieka - nadzór nad dziećmi korzystającymi z trampolin oraz innych konstrukcji.Praca początkowo w ramach krótkoterminowej umowy zlecenie, a następnie...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, Prądnik Czerwony
- Opublikowano: 2025-01-12
Twój zakres obowiązków: obsługa telefoniczna i mailowa Klientów biznesowych oraz indywidualnych doradztwo sprzętu elektronicznego przygotowywanie ofert cenowych utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami kontrola...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-01-12
About us and our team Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you? Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where you’ll get tons of...
- Miejsce pracy: małopolskie / Chrzanów
- Opublikowano: 2025-01-08
Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów...