skip to Main Content

Praca: Starszy specjalista


Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 157574

Warunki pracy

Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała oraz praca w terenie. Pracownik wykonuje głównie czynności administracyjno-biurowe związane z realizacją zadań obejmujacych gospodarowanie nieruchomościami użytkowanymi przez jednostki Policji, w tym w szczególności w zakresie najmu,
użyczenia i dzierżawy nieruchomośći oraz prowadzenia rozliczeń z tego tytułu.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Pomieszczenia biurowe Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Krakowie, mieszczące się na VI i VII piętrze budynku - nie w pełni dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnością narządów ruchu (ciężkie drzwi wahadłowe na terenach komunikacyjnych, wąskie drzwi do pomieszczeń biurowych o ograniczonej powierzchni, brak odpowiednich sanitariatów na piętrach). Podstawowe wyposażenie stanowiska: zestaw komputerowy, meble biurowe, telefon. Dodatkowo obsługa innych urządzeń biurowych: kserokopiarka, fax, niszczarka papieru, skaner.

Zakres zadań

  • wykonuje czynności wynajmującego związanych z zawieraniem umów najmu, użyczenia, dzierżawy oraz porozumień dot. nieruchomości lub ich części, stanowiących własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie KWP w Krakowie, w tym m.in samodzielnie opracowuje projekty umów i porozumień, przygotowuje wymagania dot. wystąpień do Wojewody, Starostów i KGP oraz prowadzi rejestr umów,
  • wystawia faktury i przygotowuje inne dokumenty rozliczeniowe dot. zawartych umów najmu, użyczenia, dzierżawy oraz porozumień o korzystaniu z nieruchomości Skarbu Państwa w trwałym zarządzie KWP w Krakowie,
  • samodzielnie przygotowuje decyzje w sprawach przyznawania świadczeń mieszkaniowych dla policjantów KWP w Krakowie, OPP w Krakowie, SPKP, komisariatów bezpośrednio podległych KWP w Krakowie (w I instancji) oraz decyzji wydawanych przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Krakowie jako organ II instancji,
  • wykonuje czynności związane z gospodarką nieruchomości w tym udział w czynnościach związanych z przyjmowaniem i przekazywaniem nieruchomości, zawieraniem i realizowaniem umów,
  • przyjmuje dokumentację oraz korespondencję w sprawach mieszkaniowych policjantów KWP w Krakowie w tym opracowuje dokumentację dot. wyrażenia bądź odmowy udzielenia przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Krakowie,
  • planuje budżet w zakresie gospodarki nieruchomościami oraz gospodarki mieszkaniowej w tym przygotowuje list należności równoważników pieniężnych, prowadzenie sprawozdawczości w w/w zakresach tak aby zapewnić właściwe wykonanie ustawy budżetowej i realizacji świadczeń mieszkaniowych,
  • prowadzi dokumentację dla nieruchomości będących w trwałym zarządzie oraz w posiadaniu zależnym KWP w Krakowie i udostępnionych CBŚP, CBZC i BSWP oraz dokumentacji mieszkaniowej funkcjonariuszy tych jednostek,
  • doraźnie przygotowywanie zapytań cenowych i zleceń dot. zakupu asortymentu oraz usług wynikających z zakresu rzeczowego działania wydziału, współpracuje w tym zakresie z pracownikami merytorycznymi,

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno - biurowej
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • wiedza w zakresie przepisów prawa administracyjnego, ustawy o Policji, kodeksu cywilnego, umiejętność przygotowywania umów dokumentów urzędowych w tym decyzji administracyjnych,
  • w zakresie umiejętności interpersonalnych wymagana jest grzeczność i uprzejmość, otwarty stosunek do przedstawicieli komórek współpracujących oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny precyzyjny i zwięzły,
  • umiejętność argumentowania m.in. w związku z przygotowywaną dokumentacji,
  • obsługa komputera ze znajomością oprogramowania biurowego (MS Office lub podobny),
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • realizacja zadań związanych z obsługą administracyjną obiektów, przygotowaniem umów, dokumentów urzędowych,
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-10-24

  • Zakres obowiązków: Identyfikacja źródeł finansowania projektów badawczych finansowanych ze środków krajowych. Udział w działaniach promocyjnych i informacyjnych dotyczących możliwości pozyskiwania funduszy....

Firma: Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-10-24

  • Zakres obowiązków: Identyfikacja źródeł finansowania projektów edukacyjnych, badawczych i inwestycyjnych. Udział w działaniach promocyjnych i informacyjnych dotyczących możliwości pozyskiwania funduszy. Obsługa...

Firma: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-10-24

  • Warunki pracy Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy Budynek jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami Praca w klimatyzowanym...

Firma: Starostwo Powiatowe w Wadowicach
  • Miejsce pracy: małopolskie / Wadowice
  • Opublikowano: 2025-10-21

  • Wykonywanie zadań należących do biura:1) realizacja działań związanych z wykonywaniem przez powiat wadowicki funkcji podmiotu tworzącego dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach,2) przygotowywanie...