skip to Main Content

Praca: Technik ds. obsługi biura i nieruchomości


Ogłoszenie numer: 10361690, z dnia 2025-10-24

Klient portalu Praca.pl

Technik ds. obsługi biura i nieruchomości

Miejsce pracy: Kraków

 

Opis stanowiska

  • bieżące rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych związanych z funkcjonowaniem biura,
  • nadzór nad sprawnością infrastruktury i współpraca z serwisami technicznymi,
  • wykonywanie drobnych napraw oraz przeglądów instalacji i wyposażenia,
  • monitorowanie stanu technicznego biura oraz prowadzenie dokumentacji przeglądów,
  • wsparcie w realizacji projektów modernizacyjnych i kontakt z zarządcą obiektu,
  • nadzór nad harmonogramami prac serwisowych i działaniami podwykonawców.

Wymagania

  • doświadczenie w technicznej obsłudze budynków lub biur (min. 2 lata),
  • podstawowa znajomość języka angielskiego,
  • wykształcenie techniczne (średnie lub wyższe),
  • znajomość instalacji elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych i HVAC,
  • uprawnienia SEP do 1kV i gotowość do pracy na wysokości do 3 m,
  • dobra organizacja pracy, samodzielność i chęć rozwoju zawodowego.

Oferujemy

  • umowę o pracę na pełen etat,
  • możliwość realizacji własnych inicjatyw i pomysłów,
  • rozwój w strukturach firmy oraz udział w szkoleniach branżowych,
  • przyjazne, nowoczesne środowisko pracy,
  • realne szanse awansu na stanowisko koordynatora.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Vevesk Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Miejsce pracy: małopolskie / Wieliczka
  • Opublikowano: 2025-10-15

  • Inżynier budowy, pracownik działu technicznego, przygotowanie prefabrykacji. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: umiejętność czytania...