Praca: Technik ds. Wsparcia IT
Technik ds. Wsparcia IT
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska:
- świadczenie pomocy technicznej dla użytkowników w zakresie sprzętu i oprogramowania biurowego
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z systemami druku, aplikacjami i konfiguracją urządzeń
- wsparcie przy wdrożeniach nowych rozwiązań IT oraz utrzymaniu infrastruktury sieciowej
- współpraca z zespołem technicznym w zakresie modernizacji i rozwoju środowiska IT
Wymagania:
- dobra znajomość systemów Windows oraz urządzeń peryferyjnych
- podstawowa wiedza z zakresu sieci LAN i serwerów Windows 2012–2016
- umiejętność pracy z usługami w chmurze Microsoft Azure
- wykształcenie średnie techniczne, preferowane informatyczne
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym pracę z dokumentacją techniczną
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system premiowy zależny od wyników
- udział w szkoleniach technicznych organizowanych przez uznane marki (m.in. HP, Canon, Konica Minolta)
- pracę w nowoczesnym biurze w przyjaznej i wspierającej atmosferze
- możliwość stałego rozwoju kompetencji technicznych i zawodowych
Zobacz podobne oferty
Firma: Kserkop Sp. z o.o.
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-11-18
Rejon pracy: Polska Zakres obowiązków: Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie wdrożeń i rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami i systemami druku biurowego Nasze wymagania...
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
- Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Targ
- Opublikowano: 2025-11-16
obsługa klienta biznesowego w zakresie wsparcia systemów informatycznych, instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych, programów uzytkowych, sieci komputerowych, szkolenia z zakresu zastosowań informatyki Wymagania...
