skip to Main Content

Praca: Technik prac biurowych


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/3681
OBOWIĄZKI:
Według programu stażu w załączeniu.Kontakt osobisty pod adresem: pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków w godz. 8-14, pok. 232 CV wraz z podaniem o przyjęcie na staż. Praca w jednej z lokalizacji:pl. Wszystkich Świętych 3-4al. Powstania Warszawskiego 10ul. Mogilska 41ul. Wielicka 28Aos. Zgody 2, 31-949 Krakówul. Lubelska 27ul. Stachowicza 18, 30-103 Kraków
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Technik prac biurowych*
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
  • Miejsce pracy: małopolskie / Oświęcim
  • Opublikowano: wczoraj

  • -obsługa biurowa i administracyjna Kancelarii MUP;-zapoznanie się z pracą w jednostkach organizacyjnych MUP;obsługa urządzeń biurowych;-obsługa pocztowa uczelni;- przyjmowanie podań, wniosków, ewidencjonowanie pism,...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
  • Miejsce pracy: małopolskie / Wolbrom
  • Opublikowano: wczoraj

  • Prace biurowe, administrowanie, zarządzanie budynkami przez WSM Wolbrom. Prace konserwacyjne w budykach zazadzanych przez WSM. Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
  • Miejsce pracy: małopolskie / Brzezinka
  • Opublikowano: wczoraj

  • -zapoznanie się z przepisami;-organizacja wydarzeń kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych;-kontakrt z prasa i mediami;- sporządzanie odpowiedzi na pisma i zapytania;- zamówienia materiałów i gadżetów promocyjnych;-...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
  • Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Sącz
  • Opublikowano: 2025-07-30

  • Segregowanie, układanie i archiwizowanie dokumentów, przygotowaywanie i redagowanie prostych pism oraz ofert handlowych, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, skaner), wprowadzanie danych do systemów...