skip to Main Content

Praca: Technik prac biurowych


Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Sucha Beskidzka
Numer: StPr/20/0696
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie dokumentacji uczelni, obsługa programów komputerowych, obsługa studentów WSTiE ( wypełnianie indeksów, przygotowywanie sal dydaktycznych do zajęć ), wypwłnianie poleceń przełożonych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Miejsce pracy:

Sucha Beskidzka


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 057,6 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: LeasingTeam Professional
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2020-10-23

  • Przygotowywanie dokumentów administracyjnych;Sprawdzanie poprawności wypełnienia dokumentacjiKontakt z klientem w celu zapewnienia wszystkich niezbędnych informacji;Praca z dokumentacją w języku niemieckim bądź...

Firma: LeasingTeam Professional
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2020-10-23

  • Sporządzanie dokumentacji dot. przesyłek na podstawie podanych spisówWeryfikacja poprawności oraz kompletności przygotowanych dokumentów (w języku angielskim)Kontakt z klientem w celu doprecyzowania informacji (mailowy...

Firma: BENHAUER Sp. z o.o. Sp.K.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2020-10-21

  •  Do Twoich obowiązków będzie należało:obsługa kadrowa pracowników (zarządzanie dokumentacją pracowniczą, rozliczanie delegacji etc.)zarządzanie systemem kontroli dostępu do firmywsparcie Zarządu spółki w...

Firma: LeasingTeam Professional
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2020-10-21

  • Sporządzanie dokumentacji niezbędnej do wysyłki przesyłek celnych;Weryfikacja dokumentacji, co do ich poprawności i kompletności;Wprowadzanie danych do systemu;Raportowanie;Mailowy i telefoniczny kontakt z...

Back To Top