Praca: UK Client Service Delivery Administrator
What the day will look like
- Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time.
- Managing, updating websites and mobile apps & ensuring they work accurately.
- Supervising and controlling DC-related financial processes.
- Upon identification, flagging and addressing risks and issues, as well as suggesting and implementing changes to tools and documentations needed to support effective service delivery
- Actively attending meetings with the team, internal clients and 3rd party partners
- Advanced English skills – because you’ll be using it every day in communication with our clients
- Good Excel knowledge – as we also perform some basic financial calculations and analyses
- Eye for detail, analytical drive and fondness for problem solving – because we provide troubleshooting services on a daily basis
- Openness and excellent interpersonal skills – as you’ll be in constant contact with clients, 3rd party individuals and colleagues
- Time management, flexibility and independence – because you may often find yourself faced with a problem that does not have a clear solution.
- Experience in client-facing role would be an asset
- University degree or equivalent work experience would be an asset
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: wczoraj
Pierwsza linia odpowiedzi w obsłudze potrzeb dystrybutora produktów Herbalife, skuteczne zarządzanie wszystkimi interakcjami i zapewnienie pozytywnego wyniku w każdym przypadku dla dystrybutora produktów Herbalife....
- Miejsce pracy: małopolskie / Chrzanów
- Opublikowano: 2025-01-22
Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów...
- Miejsce pracy: małopolskie / Chrzanów
- Opublikowano: 2025-01-21
Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa zamówień - wprowadzenie do systemu, realizacja, aktualizacja Wsparcie doradców handlowo-technicznych Utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z klientami Nasze wymagania...
- Miejsce pracy: małopolskie / Olkusz
- Opublikowano: 2025-01-21
Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa zamówień - wprowadzenie do systemu, realizacja, aktualizacja Wsparcie doradców handlowo-technicznych Utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z klientami Nasze wymagania...