skip to Main Content

Praca: Młodszy Technik IT


BE PART OF US

Hemmersbach dostarcza uslugi infrastruktury IT w ponad 190 krajach swiata za posrednictwem swoich 50 spólek zaleznych. Obslugujemy wylacznie wiodace firmy z branzy IT. Idziemy o krok dalej – nie tylko zachwycamy naszych klientów, ale takze sprawiamy, ze swiat staje sie lepszy: 20% naszych zysków przeznaczamy na nasze Direct Actions Hemmersbach Rhino Force i Hemmersbach Kids’ Family. Dlatego wlasnie Hemmersbach to The Social Purpose IT Company.

Młodszy Technik IT
Kraków
ZADANIA:
  • Rozwiązywanie problemów związanych z Microsoft 365, aplikacjami, maszynami wirtualnymi
  • Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem (Windows, MacOS), instalacjami i sprzętem komputerowym
  • Obsługiwanie urządzeń mobilnych, drukarek, sprzętu konferencyjnego (audio i video)
  • Dbanie o żywotność sprzętu
  • Zarządzanie lokalnym sprzętem oraz zapleczem technicznym

WYMAGANIA:
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (minimum B1)
  • 6-12 miesięcy wcześniejszego doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku (Help Desk, Wsparcie IT itd.)
  • Umiejętność rozwiązywania problemów IT oraz zarządzania sprzętem komputerowym
  • Podstawowa wiedza o sieciach i urządzeniach sieciowych
  • Podstawowa znajomość narzędzi ticketowych (np. ServiceNow) będzie dodatkowym atutem


ZADANIA:
  • Rozwiązywanie problemów związanych z Microsoft 365, aplikacjami, maszynami wirtualnymi
  • Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem (Windows, MacOS), instalacjami i sprzętem komputerowym
  • Obsługiwanie urządzeń mobilnych, drukarek, sprzętu konferencyjnego (audio i video)
  • Dbanie o żywotność sprzętu
  • Zarządzanie lokalnym sprzętem oraz zapleczem technicznym

WYMAGANIA:
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (minimum B1)
  • 6-12 miesięcy wcześniejszego doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku (Help Desk, Wsparcie IT itd.)
  • Umiejętność rozwiązywania problemów IT oraz zarządzania sprzętem komputerowym
  • Podstawowa wiedza o sieciach i urządzeniach sieciowych
  • Podstawowa znajomość narzędzi ticketowych (np. ServiceNow) będzie dodatkowym atutem

BENEFITY

  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Imprezy firmowe
  • Kompleksowe, płatne szkolenia
  • Praca z sensem
  • Program onboardingowy
  • Rozwój ścieżki zawodowej
  • Środowisko międzynarodowe
  • Ubezpieczenie zdrowotne
YOUR BENEFITS
  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Imprezy firmowe
  • Kompleksowe, płatne szkolenia
  • Praca z sensem
  • Program onboardingowy
  • Rozwój ścieżki zawodowej
  • Środowisko międzynarodowe
  • Ubezpieczenie zdrowotne
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Praca.pl Sp. z o.o.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2024-05-02

  • Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować...