skip to Main Content

Praca: Specjalista do spraw marketingu i handlu


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista do spraw marketingu i handlu
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/2316
OBOWIĄZKI:
- ustalenie polityki sprzedaży i promocji firmy wobec klientów- wyszukiwanie i ocena szans rynkowych dotyczących sprzedaży danych towarów- wprowadzanie na rynek produktów ekologicznych- dbanie o ekologiczny wizerunek firmy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: chęci do przyuczenia się do zawodu
Uprawnienia: Marketing ekologiczny


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 242 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: VRG S.A.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: dzisiaj

  • Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: udział w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji w Social Media, kreacja tekstów edukacyjnych dla marki typu podstrony, mailingi, kreacja założeń kampanii i...

Firma: BeFlexi Sp. z o.o.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, Śródmieście
  • Opublikowano: 2024-04-29

  • Dla naszego Klienta, który działa w branży hotelarskiej, organizacji imprez turystycznych oraz jest twórcą innowacyjnego produktu, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Marketingu. Głównym celem stanowiska...

Firma: VRG S.A.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2024-04-23

  • Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: opracowywanie i wdrażanie trade planu, uwzględniającego cele biznesowe marki Vistula; koordynacja komunikacji brandowej i sprzedażowej we wszystkich kanałach,...

Firma: VRG S.A.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2024-04-19

  • Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: przygotowywanie strategii oraz planowanie kampanii wspierających sprzedaż w ramach kanałów online i digital offline; przygotowywanie analiz, raportów i...