Praca: Specjalista ds. Marketingu
Agencja Pracy Tymczasowej BeFlexi Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod numerem 28050.
- Zarządzanie zespołem marketingowym, motywowanie do osiągania celów
- Tworzenie i wdrażanie strategii promocji i reklamy dla oferowanych produktów i usług
- Analiza rynku oraz konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości
- Koordynacja działań marketingowych podczas eventów
- Monitorowanie efektywności kampanii i raportowanie wyników
- Umiejętność zarządzania zespołem oraz motywowania do pracy
- Kreatywność i umiejętność generowania innowacyjnych pomysłów
- Znajomość narzędzi i technik marketingowych
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku, gotowość do pracy pod presją czasu
- Dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność organizacji czasu pracy zespołu
- Doświadczenie w branży hotelarskiej lub organizacji imprez turystycznych będzie dodatkowym atutem
- Umowa o pracę, umowa zlecenie lub B2B
- Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku
- Dofinansowanie obiadów pracowniczych
- Zniżki na usługi hotelowe
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2024-05-11
podejmowanie niezbędnych działań w celu pozyskiwania nowych klientów , realizacja zakupów i zamówień na potrzeby Firmy, utrzymywanie kontaktów z odbiorcami wyrobów,współpraca przy prowadzeniu działalności...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2024-05-03
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: udział w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji w Social Media, kreacja tekstów edukacyjnych dla marki typu podstrony, mailingi, kreacja założeń kampanii i...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2024-04-23
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: opracowywanie i wdrażanie trade planu, uwzględniającego cele biznesowe marki Vistula; koordynacja komunikacji brandowej i sprzedażowej we wszystkich kanałach,...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2024-04-22
- ustalenie polityki sprzedaży i promocji firmy wobec klientów- wyszukiwanie i ocena szans rynkowych dotyczących sprzedaży danych towarów- wprowadzanie na rynek produktów ekologicznych- dbanie o ekologiczny wizerunek...