skip to Main Content

Praca: Pracownik marketingu i logistyki


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracownik marketingu i logistyki
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/0845
OBOWIĄZKI:
podejmowanie niezbędnych działań w celu pozyskiwania nowych klientów , realizacja zakupów i zamówień na potrzeby Firmy, utrzymywanie kontaktów z odbiorcami wyrobów,współpraca przy prowadzeniu działalności reklamowej i promocyjnej firmy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Specjalista do spraw logistyki
Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne


Wymagania inne:

mile widziana znajomość branży mechanicznej, mile znajomość języka angielskiego i niemieckiego, mile doświadczenie na podobnym stanowisku

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 500 do 5 200 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: VRG S.A.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2024-05-03

  • Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: udział w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji w Social Media, kreacja tekstów edukacyjnych dla marki typu podstrony, mailingi, kreacja założeń kampanii i...

Firma: BeFlexi Sp. z o.o.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, Śródmieście
  • Opublikowano: 2024-04-29

  • Dla naszego Klienta, który działa w branży hotelarskiej, organizacji imprez turystycznych oraz jest twórcą innowacyjnego produktu, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Marketingu. Głównym celem stanowiska...

Firma: VRG S.A.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2024-04-23

  • Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: opracowywanie i wdrażanie trade planu, uwzględniającego cele biznesowe marki Vistula; koordynacja komunikacji brandowej i sprzedażowej we wszystkich kanałach,...

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2024-04-22

  • - ustalenie polityki sprzedaży i promocji firmy wobec klientów- wyszukiwanie i ocena szans rynkowych dotyczących sprzedaży danych towarów- wprowadzanie na rynek produktów ekologicznych- dbanie o ekologiczny wizerunek...