Praca: Specjalista ds. obsługi klienta
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: dowolny
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
Umiejętności: umiejętność myślenia analitycznego, znajomość MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook, SharePoint) na poziomie minimum średniozaawansowanym, podstawowa znajomość systemu SAP, znajomość języka angielskiego biznesowego na poziomie zaawansowanym potwierdzona certyfikatem, umiejętność zarządzania czasem i organizacji pracy, umiejętność radzenia sobie pod presją czasu i du|ej ilości zadań, umiejętności komunikacyjne (etykieta/wysoka kultura osobista w rozmowach telefonicznych).
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 500 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, ul. W. Sławka
- Opublikowano: 2024-04-30
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw,...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2024-04-30
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw,...
- Miejsce pracy: małopolskie /
- Opublikowano: 2024-04-29
Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów...
- Miejsce pracy: małopolskie / Zabierzów
- Opublikowano: 2024-04-29
Job Tasks A main point of contact for all customer Manage/co-ordinate the order process Prepare & produce professional quotations Manage/co-ordinate the order process from start to finish in close conjunction with the Central...