skip to Main Content

Praca: Starszy specjalista ds. obsługi klienta


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Starszy specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/20/6647
OBOWIĄZKI:
Przetwarzanie i zarządzanie zamówieniami klientów od początku do końca (przechwytywanie zamówień w różnych formatach, przetwarzanie ich i proaktywne zarządzanie wszelkimi późniejszymi zmianami). Obsługa zapytań/ zapytań związanych z procesem OTD). Proaktywne zarządzanie portfelem klientów w celu przechwytywaniai przetwarzania zamówień, zarządzania zmianami i osiągania pełnej dostawy na czas. Maksymalizacja zadowolenia klientów (mierzonego przez Grupę Advantage lub inne badania) oraz minimalizacja reklamacji klientów.Przygotowywanie raportów o klientach zgodnie z wymaganiami. Bezzwłoczne rozwiązywanie zapytań i zapytań dotyczących dostaw oraz współpraca z zainteresowanymi stronami, informując zarównoo postępach, jak i o wynikach.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Opiekun klienta (wymagany staż - lata: 3, miesiące: 6)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: lingwistyka
Język: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe, kierunek studia lingwistyczne. Doświadczenie zawodowe min. 3,5 roku doświadczenia na podobnym stanowisku (obsługa klienta). Umiejętności zarządzania relacjami z klientami. Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów. Doskonałe umiejętności zarządzania czasem, poczucie pilności, umiejętność oddzielenia pilnych i ważnych spraw. Weryfikacja znajomości języków obcych na rozmowie kwalifikacyjnej, certyfikaty nie są wymagane

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 900 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Capgemini
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: dzisiaj

  • About us Capgemini is a global leader in consulting, technology services and digital transformation. Capgemini Poland’s Business Services unit is at the forefront of innovation in areas such as HR Services, Finance &...

Firma: BENHAUER Sp. z o.o. Sp.K.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: dzisiaj

  • Czego wymagamy: mile widziane doświadczenie w pracy w obsłudze klienta umiejętność planowania i organizacji pracy chęć do pracy i samorozwoju szukamy osoby młodej i komunikatywnej! dokładność i zaangażowanie w...

Firma: HomeGlobal
  • Miejsce pracy: małopolskie /
  • Opublikowano: dzisiaj

  • Ideal Candidate Fluency in Hungarian; Experience in sales or customer service will be advantage (call center/contact center); High communication and interpersonal skills; Independence, ability to solving problems; Assigned...

Firma: BENHAUER Sp. z o.o. Sp.K.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: dzisiaj

  • Requirements: Must possess strong organizational skills, customer service experience and troubleshooting attitude Results ‐ oriented professional, organized, detail oriented, communicative, and have the ability to greet the...