Praca: Starszy specjalista ds. obsługi klienta
Zawód: Opiekun klienta (wymagany staż - lata: 3, miesiące: 6)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: lingwistyka
Język: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Wykształcenie wyższe, kierunek studia lingwistyczne. Doświadczenie zawodowe min. 3,5 roku doświadczenia na podobnym stanowisku (obsługa klienta). Umiejętności zarządzania relacjami z klientami. Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów. Doskonałe umiejętności zarządzania czasem, poczucie pilności, umiejętność oddzielenia pilnych i ważnych spraw. Weryfikacja znajomości języków obcych na rozmowie kwalifikacyjnej, certyfikaty nie są wymagane
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 900 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: dzisiaj
About us Capgemini is a global leader in consulting, technology services and digital transformation. Capgemini Poland’s Business Services unit is at the forefront of innovation in areas such as HR Services, Finance &...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: dzisiaj
Czego wymagamy: mile widziane doświadczenie w pracy w obsłudze klienta umiejętność planowania i organizacji pracy chęć do pracy i samorozwoju szukamy osoby młodej i komunikatywnej! dokładność i zaangażowanie w...
- Miejsce pracy: małopolskie /
- Opublikowano: dzisiaj
Ideal Candidate Fluency in Hungarian; Experience in sales or customer service will be advantage (call center/contact center); High communication and interpersonal skills; Independence, ability to solving problems; Assigned...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: dzisiaj
Requirements: Must possess strong organizational skills, customer service experience and troubleshooting attitude Results ‐ oriented professional, organized, detail oriented, communicative, and have the ability to greet the...